کیف عمده ورزشی

روبنک ، بنکداری آنلاین انواع کیف های ورزشی ، دوشی ، کوله کوهنوردی ، اداری ، زنانه ، مردانه ، کمری ، مدرسه ، لپ تاپ و مسافرتی می باشد . ما در فروشگاه روبنک قصد داریم پلی مطمئین بین شما مصرف کننده عزیز با تولیدی های کیف و مراکز عمده فروشی کیف باشیم. شما می توانید برای خرید کیف ورزشی عمده  و یا درخواست تولید سفارشی کیف ورزشی عمده با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید .

همچنین لطفا از کیف عمده ما که همه انواع کیف را پوشش میدهد دیدن بفرمایید

تولید سفارشی کیف ورزشی عمده

از دیگر خدمات ما در بنکداری آنلاین روبنک ، تولید سفارشی انواع کیف های ورزشی ، کوله کوهنوردی ، دوشی ، اداری ، زنانه ، مردانه ، کمری ، مدرسه ، لپ تاپ و مسافرتی می باشد. شما می توانید با ارتباط با کارشناسان ما مدل های مختلف کیف ورزشی را مشاهده فرمائید و با مناسب ترین قیمت کیف مدنظر خود را به صورت عمده سفارش دهید.

 

فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟

از فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده می‌توان مقادیر زیادی از انواع مختلف کیف ورزشی، اعم از کیف ورزشی مردانه، کیف ورزشی زنانه و کیف ورزشی دخترانه مستقیما از تولید کنندگان یا توزیع کنندگان خریداری و انبار کرد و یا به کسب و کارهای دیگر فروخت. به دلیل ارائه سفارشات خرید با حجم بالا، افراد می‌توانند از تولیدی کیف عمده محصولات با قیمت پایین تر تهیه کنند. تولید کیف ورزشی عمده به این معنی است که مشتریان می توانند کیف‌های ورزشی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

فروش کیف عمده ورزشی

تفاوت بین توزیع کننده، عمده فروش و خرده فروش چیست؟

یک محصول باید تا رسیدن به مشتری پرداخت کننده هزینه تولید، مسیری طولانی داشته باشد. عمده فروشان، توزیع کنندگان و خرده فروشان همه واسطه‌هایی هستند که در زنجیره تامین حضور دارند و این سفر را ممکن می‌کنند. هرکدام دارای هدف و مجموعه مسئولیت‌های خاص خود هستند که نقش خود را در شبکه تعریف می‌کنند. در واقع هر کدام هدف و خریدار خاص خود را دارند و بر این هدف وظیفه و مسئولیت خود را ارائه می‌دهند و به کسب درآمد می‌‌پردازند.

 

چگونه کیف‌های ورزشی فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده توزیع می‌شود؟

عمدتا کسانی برای خرید کیف ورزشی به فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده مراجعه می‌کنند که قصد دارند این کیف‌های ورزشی را  به یک خرده فروش منتقل کنند تا به کاربر نهایی فروخته شود. خرید کیف ورزشی نایک از یک فروشگاه عمده فروشی بسیار مقرون به صرفه است چرا که این محصولات و کالاها برند هستند و خرید خرده فروشی اصلا به صرفه نیست و قیمت بالایی دارند. فروشندگان کالاهای عمده فروشی کالاهایی را خریداری می‌کنند که اطمینان دارند آنها می‌توانند جزو به روزترین کالاهای فروشگاه‌های خرده فروشی شوند. هنگامی که یک روند مشخص شد، آنهایی که در فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده فعالیت می‌کنند، برای بسیاری از تولید کنندگان و توزیع کنندگان، مقرون به صرفه ترین محصولات را تولید می‌کنند. سپس اپراتورهای عمده فروشی این محصولات را برای فروش به مشاغل خرده فروشی عرضه می‌کنند.

تولید سفارشی کیف عمدهمزایای خرید از فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده

خرید از یک فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده مزایای زیادی دارد که در ادامه معرفی و بررسی خواهند شد.

1-پس انداز کنید.

با خرید از فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده می‌توانید از طریق تخفیف‌هایی که عمده فروشی‌ها با فروش و قبول سفارشات بزرگتر و گسترده تر می‌دهند، پس انداز کنید. این بدان معناست که می توانید محصولاتی را با قیمت کمتری بدست آورید. بسته به اینکه در ابتدا چقدر سرمایه گذاری می‌کنید از طریق خرید و فروش با حجم کم می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. ضمن اینکه این فروشگاه‌های عمده فروشی امکان تولید سفارشی کیف ورزشی در حجم بزرگ و گسترده دارند. امکان و قابلیتی که در فروشگاه‌های خرده فروشی وجود ندارد.

 

2-دسترسی به شبکه‌ای از تامین کنندگان

با خرید از فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده می‌توانید به شبکه خوبی از تامین کنندگان و تولید کنندگان دسترسی پیدا کنید و محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و با کمترین قیمت تهیه کنید. اگر تحویل محصولات و کالاها از عمده فروشان به موقع باشد، محصولات ارائه شده دارای استاندارد تایید شده و روابط محترمانه باشند، اطمینان حاصل می‌شود که تجارت با یک عمده فروشی به راحتی اجرا می‌شود. این بدان معنی است که روابط تامین کننده عمده با خرده فروشان و خریداران مختلف باید مثبت و به خوبی حفظ شود تا برند آنها تثبیت و تقویت شود.

 

3-تبدیل به یک متخصص شوید

با خرید از فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده از طریق تحقیق و خرید محصولات در حجم بالا در این زمینه متخصص می‌شوید. این که آیا شما در حال فروش کیف ورزشی هستید، در صنعت خود دانش کسب می‌کنید که مشتریان به آنها اعتماد خواهند کرد. از این دانش استفاده کنید تا افراد بیشتری را به فروشگاه خود جذب کنید و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که به شما در خرید کمک می‌کند.

 

4-با سهولت تجارت خود را گسترش دهید.

هنگامی که شما یک پایه و همکار خوب در صنعت خود داشته باشید، شروع به دیدن ارتباط با سایر بازارها خواهید کرد. این ارتباطات می‌تواند فرصت های فروش یا متقابل باشد که می‌تواند به تجارت شما کمک کند تا موفقیت بیشتری کسب کند. این گسترش آسان خواهد بود زیرا شما قبلا برند خود را معرفی کرده‌اید و با فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده که محصولات خود را به صورت عمده فروشی ارائه می‌دهند، روابط برقرار کرده‌اید. هرگونه سرمایه گذاری جدید در مقایسه با راه اندازی سریع و ساده خواهد بود.

 

عمده فروشی کیف ورزشیانواع عمده فروشی

به دلیل اینکه برخی از فروشندگان بصورت مستقل کار می‌کنند، امکان فعالیت و پیشرفت در محیط عمده فروشی کار سختی است، در حالی که برخی دیگر با یک یا دو تولیدکننده از نزدیکان و دوستان خود همکاری می‌کنند. به طور کلی مشاغل عمده فروشی می‌توانند در یکی از سه دسته یا انواع قرار گیرند. اینها هستند:

 

بازرگان عمده فروش – این رایج ترین نوع عمده فروشی است. بازرگان عمده فروش مشغول خرید حجم بیشتری از کالاهایی هستند که در مقادیر کمتری با قیمت کمی بالاتر به فروش می‌رسانند. بازرگان عمده فروش محصولات خود را تولید نمی‌کنند اما دانش عمیقی از محصولات دارند تا بدانند زمان مناسب برای شروع فروش آنها به مشاغل خرده فروشی در صنایع مختلف چه زمانی است.

کارگزاران – کارگزاران معمولا کالاهایی را که می‌فروشند که ندارند. آنها واسطه بین یک اپراتور عمده فروشی و مشتری‌های آنها هستند. واسطه مذاکره خوبی بین دو طرف انجام می‌دهد و از کمیسیون خود را می‌گیرد.

فروش و توزیع – یک فروشگاه تولید کیف ورزشی عمده می‌تواند به جای تکیه بر مشاغل عمده فروشی برای یافتن تولیدکننده، افراد را استخدام کند تا آنها را به طور فعال در عمده فروشان نمایندگی کند. این بدان معناست که یک تولید کننده برای ارائه محصولات خود به آنها به اپراتورهای عمده فروشی دسترسی پیدا می‌کند و معاملات عمده فروشی را متناسب با موارد خاص ایجاد می‌کند.

تولیدی کیف ورزشی عمده

قیمت کیف ورزشی عمده چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت گذاری در فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده، قیمتی است که یک تولید کننده عمده فروشی از خریدار سفارش می‌گیرد. از آنجا که عمده فروشی به صورت عمده و در حجم وسیع و گسترده‌ای کالاهای خود را عرضه می‌کند تخفیف قابل توجهی به خریداران می‌دهد و این باعث می شود تا فروشگاه‌های تولید کیف ورزشی عمده از طریق کار با خرده فروشان منتخب و فراوان سود کسب کنند.

 

راهنمای خرید کیف ورزشی

بیایید نگاهی به مواردی بیندازیم که هنگام خرید یکی از انواع برند های کیف ورزشی  با رعایت آن ها خرید بهتری خواهیم داشت:

1) سایز

سایز شاید مهمترین عاملی باشد که هنگام خرید یکی از انواع برند های کیف ورزشی باید در نظر بگیرید. انتخاب اندازه مناسب به معنای شناسایی مواردی است که شما قصد حمل آن را در کیف خود دارید که معمولا شامل کفش ورزشی، لباس تمرین، وسایل استحمام، بطری آب، وسایل ضروری تمرین و غیره می شود.

 

2) فعالیت شما

نوع کیف ورزشی که انتخاب می کنید باید متناسب با نوع ورزش باشد، خواه شنا، دویدن، ژیمانستیک یا سایر فعالیتها. اگر شنا یا ورزش های آبی دیگر گزینه شما است، ممکن است بخواهید کیفی داشته باشید که دارای پوشش ضد آب باشد. اگر زیاد عرق می کنید و البته لباس های تمیز از خانه به ورزشگاه آورده اید، هنوز هم می توانید به پوشش ضد آب کیف خود اطمینان کنید.

 

3) جیب ها

بسیاری از انواع برند های کیف ورزشی با جیب هایی که دارند اهداف مختلفی را ارائه می دهند. نکته جالب در مورد جیب ها این است که می توانید وسایل تمرین خود و سایر موارد را منظم نگه دارید. هیچ کس از ناامیدی از کند و کاو در کیف شلوغ خود لذت نمی برد.

4) نوع 

استفاده از انواع برند های کیف ورزشی عباراتی همه گیر است که ممکن است به انواع مختلفی اشاره داشته باشد. بسیاری از کیف های ورزشی  برای سفر، برای استراحت در آخر هفته، برای پیاده روی و موارد دیگر ایده آل هستند. فقط بدانید که بیشتر کیف های ورزشی سنتی دارای چندین جیب از جمله جیب توری هستند که در آن می توانید وسایل مرطوب را ذخیره کنید.

 

5) مواد

انواع برند های کیف ورزشی از انواع متریال تشکیل شده است:

پلی استر


پلی استر یکی از متداول ترین مواد مورد استفاده در ساخت انواع برند های کیف ورزشی است. پلی استر سنگین با دوام و تمیز شدنی آسانی است، در عین حال ضد آب نیز هست. اشکال پلی استر این است که تبادل هوای خوبی ندارد و این باعث می شود اگر اغلب آن را تمیز نکنید، به فضایی مستعد برای رشد باکتری و انواع قارچ ها تبدیل می کند.

 نایلون


یکی از بزرگترین مزایای نایلون این است که سبک است و به طور معمول نسبت به سایر مواد ارزان قیمت است. همچنین ماندگاری زیادی نداشته و به راحتی لکه دار می شود.

   چرم

افراد زیادی عاشق لوازم چرمی هستند. از نظر ظاهری و لوکس بودن، دوام بالایی دارد و فرم خود را بسیار خوب حفظ می کند. اما شما همچنین هزینه بیشتری برای چرم پرداخت خواهید کرد، می تواند به راحتی لکه دار شده و مستعد  بو گرفتن است. بسیاری از انواع برند های کیف ورزشی با دسته چرمی و شیک و لاکچری تهیه می شوند.

  بوم

بوم مزایای بسیاری دارد، و کمترین آن این نیست که سبک و ارزان است. در بیشتر موارد، قابل شستشو با ماشین لباسشویی است. این محصول برای زمانی ایده آل است که کیف از کفش ورزشی عرق شروع به بو می کند. یکی از موارد منفی بوم این است که با رطوبت خیلی خوب مقابله نمی کند.

 

  وینیل

این ماده به عنوان چرم مصنوعی نیز شناخته می شود، وینیل نیز از جنس های ارزان است و در برابر لکه ها نسبتاً خوب مقاومت می کند، خصوصاً در مقایسه با چرم طبیعی. یکی از اشکالات بزرگ وینیل این است که در برابر خراش به ساده گی تاثر می پذیرد.
6) آسایش
انواع برند های کیف ورزشی یا هر کیف دیگری پس از مدتی فرسوده می شود. این امر به خصوص در صورتی که دستگیره یا تسمه های آن کیفیت لازم را نداشته باشد، صادق است.

فروش عمده کیف ورزشی

معروفترین برند های کیف ورزشی

 

  • یکی از انواع برند های کیف ورزشی، کیف آدیداس از نوع Defender II Duffel Bag با چند جیب و دو روش حمل آن به خوبی ساخته شده و با طراوت بسیار ساده است.صحبت کردن در مورد تمام مشخصات یک Adidas Defender II Duffel Bag طول نمی کشد، بنابراین بیایید این کار را انجام دهیم. کیف دارای یک محفظه اصلی بزرگ با فضای کافی برای لباس و حوله، یک بطری آب، دئودورانت و شامپو و سایر وسایل تمرینی که شما ترجیح می دهید می باشد.
    درون محفظه اصلی یک جیب فشرده کوچکتر مناسب برای کیف پول، کلیدها، تلفن و سایر اشیاء با ارزش کوچک است. در هر انتهای کیف محفظه ای وجود دارد که می تواند کفش، لباس های استفاده شده و هر چیز دیگری را که می خواهید جدا از آن قرار دهید، در آن جای دهد. پارچه مقاوم در برابر سوراخ شدن و خرابی است. این کیف هم بند بر شانه و هم از طریق دسته.
  • جایگاه ویژه بطری مخصوص آب Everest Gym Bag ، جیب های جلویی متنوع و بند شانه قابل تنظیم ، آن را به یک کیف ورزشی مناسب برای هر بودجه ای تبدیل کرده است.در حقیقت، Everest از پلی استر با دوام 600D ساخته شده است که در برابر خراش و رطوبت مقاوم است و حتی در برابر آب نیز مقاوم است.

 

  • هرکسی که صدمات مفصلی یا شانه داشته باشد ، نباید کیف های ورزشی را با دست خود حمل کند ، بنابراین کیف چمدان چرخ دار Olympia  فقط برای آنها مناسب است.
    انواع برند های کیف ورزشی می توانند به سرعت سنگین شوند، با این وجود همه تجهیزاتی که بیشتر ما در کنار تمرینات خود لازم داریم مانند کفش، تغییر لباس، بطری های آب، شامپو و حوله در آن وجود دارد.

 

  • اگر در دستان ، شانه ها ، کمر یا در هر جای دیگری مشکل دارید، نباید یک کیف ورزشی سنگین را روی یک شانه حمل کنید. با انجام این کار می توانید مرکز تعادل خود را دچار آسیب جدی نمائید و یا فشار مضاعف و بی رویه ای را بر روی نقاط حساس ایجاد کنید. با استفاده از Rolling Duffel Olympia Luggage Duffel ، می توانید تمام تناسب اندام و تعادل بدن مورد نظر خود را در کنترل داشته باشید و از چرخهای آن استفاده کنید.

 

یکی دیگر از انواع برند های کیف ورزشی Thule Chasm یک کیف ضد آب است که از ستون فقرات شما در برابر فشار بیرونی محافظت می کند. همچنین یک کیف مسافرتی عالی است و برای حمل و نقل آسان تر می تواند به کوله پشتی تبدیل شود.

برخی تولیدات کیف ورزشی روبنک


(جهت مشاهده تمام محصولات به همراه قیمت و ثبت سفارش وارد فروشگاه شوید)

H9184

رنگبندی: مشکی.قرمز.آبی.سرمه ای.زرد

H9171

رنگبندی: دارای هفت رنگ‌

M9170

رنگبندی: دارای ده رنگ

B9222

دارای رنگبندی

F9215

رنگبندی: دارای سه رنگ

E9161

رنگبندی: دارای پنج رنگ

G9158

رنگبندی: دارای هفت رنگ‌

A9165

رنگبندی: دارای پنج رنگ

متنوع ترین مرکز فروش عمده ساک ورزشی

فروش عمده ساک ورزشی در دنیایی که افراد بنا بر سبکهای زندگی دچار اضافه وزن می شوند، یک کیف مناسب برای قرار دادن لباس و لوازم ورزشی همان چیزی است که تک تک اعضای خانواده ها نیاز دارند. ساکهای ورزشی جاداری که باید در کمدهای باشگاه ها جای بگیرند تا در پایان تایم ورزشی، ورزشکاران با خیالی آسوده ساک خود را برداشته و از باشگاه به منزل بروند.

ما ورزش میکنیم که احساس سلامتی و حس نشاط را تجربه نماییم؛ بنابراین طبیعی است اگر یک ورزشکار حرفه ای یا آماتور به لباس و ساک خود حساس بوده و دوست داشته باشد ساکی را خریداری نماید که هم بادوام و باکیفیت باشد و هم ارزان قیمت و جذاب.

کامل ترین مرکز  فروش عمده کوله ورزشی!

هر مرکز فروش عمده ساک ورزشی به سراغ تولیدی کوله ورزشی میرود که به غیر از استانداردهایی که باید در تولید و دوخت ساک های ورزشی لحاظ شود، به سلایق و علایق بازارهای هدف خود نیز توجه ویژه ای دارد. باید قبول کرد عمده طرفداران کوله های ورزشی، جوانان هستند و با در دسترس بودن اینترنت به جدیدترین مدل ها دسترسی دارند.

این گروه هدف بزرگ به ساک هایی که در دستان ورزشکاران و قهرمانان بزرگ  می باشد، چشم میدوزند، ساک های آنان را میبینند و دوست دارند به یک فروشگاه عمده کوله ورزشی مراجعه نمایند که  ساک هایی مشابه آنان را عرضه می نمایند. لذا باید پخش عمده ساک ورزشی معتبر و پر فروش در انتخاب ساک ها وسواس خاصی را به کار ببرند.

ساک ورزشی با روبنک

اگر مرکز خرید عمده ساک ورزشی در انتخاب خود دچار اشتباه شده و به خرید اشتباه بپردازد، ساک هایی را به خرده فروشان می رساند که یا جذابیت کافی ندارند، یا از جنس بی کیفیتی دوخته شده اند و یا خیاطان به اندازه کافی در دوخت ساکها دقت مبزول نکرده اند، قطعا فروش چنین کیف هایی به مصرف کننده اتفاق نمی افتد و یا مشتریان ناراضی خواهند بود.

مشتریان ناراضی حداقل به 10 نفر از دوستان خود خواهند گفت؛ از ساک خود راضی نیستند، لذا  مرکز پخش عمده کیف ورزشی در زیان خرده فروشان نیز مسئول میباشد.

تولید و پخش عمده ساک ورزشی بدون واسطه!

تولیدی کیف های ورزشی حرفه ای با توجه به چنین واقعیت های، سعی می کنند طرح و جنسی را انتخاب نمایند که در کنار دوام بالا، مورد پسند نیز باشد. ساک های ورزشی با کیفیت و بادوام می توانند مدت طولانی بدون مشکل استفاده شوند و برای مراکز خرید عمده کیف، در طولانی مدت، بسیار سودآور باشند.

 

 

6 دیدگاه در “کیف عمده ورزشی

  1. آقای بهارلو گفت:

    ممنون از سایت خوبتون و اینهمه پیگیری و تنوع بالا محصولات. یکی از بهترین شرکت‌های تولید کیف در جهان

    1. حسین ایمنی پور گفت:

      سلام آقای بهارلو
      تشکر از لطف شما

  2. 9031235448 گفت:

    سلام چطور به صورت تعداد سفارش بدیم؟
    ممنون از شما

    1. حسین ایمنی پور گفت:

      سلام و درود
      برای سفارش عمده میتوانید با ما در تماس باشید

  3. فرامرزی گفت:

    سلام کیف ورزشی بصورت عمده برای فروشگاه در چالوس میخوام لطفا نمونه با مشخصات و قیمت را برام ارسال کنید با سپاس

  4. محمدی گفت:

    سلام شمار تماس به من میدید برای خرید ساک وکوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.