برخی تولیدات کیف غذایی روبنک

(جهت مشاهده تمام محصولات به همراه قیمت و ثبت سفارش وارد فروشگاه شوید)

M9500

رنگبندی: مشکی

M9501

رنگبندی: مشکی

M9502

رنگبندی: مشکی

B9503

رنگبندی: مشکی

B9504

رنگبندی: مشکی

B9505

رنگبندی: مشکی

B9506

رنگبندی:طوسی

B9507

رنگبندی: مشکی

تنها مرکز فروش عمده کیف غذا

فروش عمده کیف غذا، کیفی را با قیمت مناسب در اختیار خرده فروشان و در نهایت مصرف کنندگان قرار می دهد. تولیدی کیف این کیف را تولید میکند تا هر کارگر و کارمند و هر کسی که ظرف غذا با خود حمل میکند با آسودگی این کار را انجام دهد.

 افراد زیادی هستند که به مجبورند با  خود غذا ببرند، افراد زیادی هستند که به دامن طبیعت میروند و با خود غذا می برند، محصلین و دانشجویان زیادی در سراسر کشور وجود دارند که مجبور هستند غذا ببرند، همه این افراد یک کیف مطمئن جادار و ارزان میخواهند.

مشخصات کیف غذا در مرکز فروش عمده کیف زنانه تهران

فروش عمده کیف غذا همیشه باید به سراغ کیف هایی برود که کاملا مناسب ظروف غذا تولید شده اند، ظرف غذاهایی که در یک یا  چند طبقه برروی هم قرار میگیرند و یا ظروفی که به صورت جداگانه هستند،  همگی باید در یک کیف ظرف غذا به صورت عمودی قرار بگیرند.

 شاید در کیف های مختلف بتوان ظرف غذا را جای دارد؛ اما وقتی ظرفی حاوی غذاهای خشک و یا آبدار است و احتمال ریختن غذاها وجود دارد، موضوع کاملا متفاوت می باشد. ریختن غذا در درون کیف، هم غذا را به هدر می دهد و هم کیف را کثیف میکند. چربی ها و لکه ها به راحتی پاک نمیشوند.

خرید عمده کیف غذا باکیفیت و ارزان

 تمام مراکز پخش عمده کیف غذا با تجربه به خوبی می دانند کیف غذا با سایر کیف ها متفاوت است؛ این کیف استانداردهای خاص خودش را دارد؛  باید در ارتفاع و سطح مقطع، محل مناسبی برای قرارگیری ظروف باشد، ظروف لق نزنند، کیف به خوبی بسته شود.

اما در کنار طرح و دوخت کیف، جنس آن اهمیت  ویژه ای دارد؛ جنس کیف باید بادوام باشد، به راحتی لکه های حاصل از غذا از بر روی آن پاک شود. اگر غذا ریخت از آن نفوذ نکند، همچنین جنس کیف باید به نوعی باشد که به خوبی به صورت عمودی ظروف را نگه دارد. تمام این ویژگی ها در کنار هم مشخصات یکی کیف باکیفیت را رقم میزند که توسط خیاطان ماهر دوخته میشود؛ کیف خوش دوختی که برای مدت طولانی میتواند مورد استفاده افراد باشد.

اما معیار آخر که عمده فروشی کیف غذا برای فروش خود باید مورد توجه قرار دهد تا به راحتی بتواند به عنوان  یک مرکز فروش عمده کیف غذا اداری مطرح باشد قیمت و تنوع قیمت است؛ هر فردی با هر سلیقه و توان مالی باید بتواند خرید کند. کیف ها در عین باکیفیت بودن، اگر ارزان باشند همه میخرند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.