تولیدی کیف پارچه ای

تولیدی کیف پارچه ایکیف یک بخش مهم از تیپ و جذابیت ظاهری افراد بویژه خانم ها را تشکیل می دهد . به همین دلیل انواع کیف با مواد گوناگون و طرح و رنگ های متنوع در بازار وجود دارد تا هر سلیقه ای را راضی نماید.

کیف های اسپرت، کیف های مجلسی، کیف های ورزشی، کوله های پشتی و … نمونه هایی از انواع کیف ها هستند.

کیف ها از جنس های گوناگونی تولید و تهیه می شوند که چرم طبیعی یا مصنوعی، پارچه ای، کاغذی و برزنتی برخی از آنها می باشند.

کیف های پارچه ای، برزنتی و کاغذی بسیار پرطرفدار و پر کاربرد هستند. برای آشنایی با کیف های پارچه ای، برزنتی و کیف های پاکتی و مزایای استفاده از آنها با ما همراه بمانید.

 

کیف پارچه ای

یکی از کیفهایی که دارای خریداران زیادی می باشد کیف های پارچه ای می باشند. کیف های پارچه ای بسیار متنوع و زیبا می باشند. کیف های پارچه ای با توجه به مواد اولیه استفاده شده از 100٪ پنبه ، مواد ضد باکتری و قابل بازیافت ساخته شده اند.

این کیف ها مزایای بسیاری دارند که موجب رونق بازار آنها گشته است. برخی از این مزایا عبارتند از:

 

  1. کیف های پارچه ای شیک هستند

کیف های پارچه ای بسیار جذاب و با کلاس هستند. آنها تیپی منحصربفرد برای شما ایجاد می کنند. یک تیپ اسپرت و دوست داشتنی که افراد بسیاری آن را می پسندند. اما جالب است بدانید که برخی از مدلهای این کیف ها، برای مجالس رسمی نیز  بسیار مناسب و زیبا می باشند.

 

  1. تنوع رنگ و طرح دارند

کیف های پارچه ای در رنگ و طرحهای بسیار گوناگونی تولید می شوند. این ویژگی آنها را بسیار پر مصرف می نماید؛ زیرا با هر لباس و تیپپی می توان آن را جور و ست کرد و  یک ترکیب بسیار زیبا را ایجاد نمود.

ضمنا طرحهای مختلف و تصاویر گوناگونی بر روی این کیف ها چاپ می شود که آنها را بسیار خاص و زیباتر می کند.

ضمنا می توانید چاپ های سفارشی با رنگ ها و الگوهای دلخواه را روی کیف های پارچه ای درخواست کنید.

اگر می خواهید در نمایشگاه ها، رویدادها و پروژه های خاصی آن را استفاده کنید، می توانید کیف های پارچه ای چاپ شده سفارشی خود را طراحی نمایید.

 

  1. از قیمت مناسبی برخودار هستند

ویژگی دیگری که فروش و مصرف این کیف ها را بالا می برد اینست که دارای قیمتی بسیار مناسب هستند و اکثر افراد می توانند به راحتی آن را خریداری و استفاده نمایند. مواد اولیه این نوع کیف ها ارزان و در دسترس می باشند که تاثیر مستقیمی بر کاهش قیمت آنها دارند.

 

  1. راحت و سبک هستند

کیف های پارچه ای به دلیل جنس لطیف و سبکی که دارند بسیار راحت هستند و افراد می توانند آن را در هر مکانی به آسانی با خود حمل کنند. این امر آنها را همراه مناسبی برای بیرون از منزل می سازد. بعلاوه حجم پایین و شکل پذیری آنها نیز دلیل دیگری بر  حمل ساده آنها می باشد.

 

  1. قابلیت شستشو و نظافت دارند

شستشوی آسان یک کیف پارچه ای موجب می شود که بتوان با خیالی آسوده آن را خریداری و استفاده نمود و نگران لک و کثیفی روی آن نبود. کیف های پارچه ای در ماشین لباسشویی و یا بصورت دستی به آسانی شسته و تمیز می گردد. حتی مقداری آب و صابون و یک دستمال مناسب می تواند کیف را به تمیزی روز اول بازگرداند.

 

  1. عمر طولانی دارند

بسته به مواد اولیه مورد استفاده، کیفیت دوخت و نحوه استفاده، کیف های پارچه ای می توانند سالها مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه موجب صرفه جویی اقتصادی نیز می گردد

ضمنا شکنندگی  و پوسته شدنی که روی کیف های چرم مصنوعی ایجاد می شود را نیز ندارند.

 

  1. ظرفیت بالایی برای حمل وسایل دارند

یک کیف پارچه ای با توجه به اندازه و کیفیت موادش، می تواند تا 10-15 کیلوگرم را حمل کند. فقط کافیست هنگام خرید به میزان وسایلی که مایلی با آن حمل کنید توجه نموده و سایز مناسبی را خریداری نمایید.

 

  1. برای مراسم گوناگون مناسب است

کیف های پارچه ای تیپی اسپرت به شما می دهند اما بسته به شکل و طرح روی کیف می توان آن را در مجالس رسمی نیز به راحتی بکار برد. بعلاوه اینکه می توان روی آن را با انواع یراق آلات، پولک و مواد تزئینی نیز  طراحی نمود و آن را کاملا خاص و ست با لباس یا کفش نمود.

 

  1. با طبیعت سازگار هستند

مهمتر از همه اینکه، کیف های پارچه ای طبیعت دوست و قابل بازیافت هستند. الیاف پارچه ای این نوع کیف ها آنها را به وسایلی غیر مضر برای طبیعت تبدیل می نماید.

کیف برزنتی

روش دوخت کیف پارچه ای

از آنجاییکه افراد بسیاری به کیف های پارچه ای علاقمند هستند، تمایل به دوخت و تهیه این کیف ها در منزل دارند. این کیف های زیبا هدیه مناسببی نیز می باشند.

برای دوخت کیف در منزل به نکات زیر دقت نمایید:

پارچه ای با دوام مانند پنبه، کتان، بوم یا پیراهن انتخاب کنید. یک مستطیل 25 در 51 سانتی متری از پارچه ببرید. از گچ یا قلم خیاط و خط کش برای کشیدن مستطیل 25 در 51 سانتی متر در پشت پارچه استفاده کنید. پارچه را با قیچی برش دهید.

در صورت تمایل می توانید یک کیسه بزرگتر یا کوچکتر تهیه کنید، اما نسبت ها را یکسان نگه دارید. آن را دو برابر پهن تر کنید.

به راحتی می توانید دور تادور پارچه ار بدوزید و دهانه بالا را نیز با تا کردن لبه ها به داخل با دقت دوخت بزنید. اگر مایل باشید می توانید زیپ یا دکمه یا روبانی به دهانه کیف بدوزید تا در کیف محکم بسته شود.

روبانها و یراقهای زیبا نیز کیف شما را بسیار زیباتر می کنند.

دسته کیف را با یک پارچه بلند دو لایه دوخته و به دو طرف کیف وصل نمایید. فراموش نکنید که هرچه دوخت های شما محکم تر باشد دوام کیف شما بیشتر خواهد بود.

 

کیف های برزنتی

یکی دیگر از کیف هایی که امروزه بسیار متداول هستند کیف های برزنتی می باشند. این کیف ها سبک، شکل پذیر، زیبا و بادوام هستند. انواع طرح ها و مدلهای کیف را می توان با برزنت تولید نمود. قیمت پایین این کیف ها نیز مزیت دیگری است که در کنار ویژگی های بالا، آنها را ارزشمند و پر کاربرد ساخته است. نکته مهم دیگر، اینست که به راحتی تحمل وزن بالایی دارد و لوازم بسیری را می توان در این کیف ها، بدون نگرانی از پارگی آنها، حمل نمود. یک امتیاز مهم این کیف ها قابلیت شستشو و تمیز نمودن آنهاست؛ زیرا کیفی که کثیف باشد زیبایی نخواهد داشت.

 

کیف های پاکتی

از جدیدترین کیف های موجود در بازار می توان به کیف های پاکتی اشاره نمود. کیف های پاکتی در سایز،  رنگ و طرح های بسیار گوناگون تولید می شوند و برای مجالس رسمی، مهمانی ها و مکانهای عمومی مناسب هستند. کیف های پاکتی دارای قیمت مناسب و وزن اندک هستند و دارای تنوع رنگ و طرح و سایز می باشند.

با قرار دادن وسایل سبک و ضروری در آنها می توانید از حمل تمام وسایل در کیف خود داری کنید. فرض کنید به مجلسی می روید که لازم است یک جفت کفش روفرشی همراه داشته باشید. شما می توانید این کفش را درون یک کیف پاکتی شیک که با رنگ کفش یا لباستان هماهنگ باشد گذاشته و  بسیار جذاب در مجلس حاضر شوید؛ در حالیکه یک کیف مناسب هم به همراه داشته باشید.

علاوه بر این، کیف های پاکتی پوششی مناسب برای قرار دادن کادو هستند. به جای کادو کردن هدیه های خود، می توانید آنها را در یک کیف پاکتی جذاب قرار داده و به اطرافیان هدیه کنید.

 

اگر مایل به داشتن یک کیف پارچه ای هستید، با ما تماس بگیرید. بعلاوه می توانید طرح و رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

انواع کیف های برزنتی و پاکتی را نیز تولید می نماید. کافیست از مدلهای این تولیدی دیدن نمایید یا طرح و رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید.