کیف عمده مدرسه

انتشار اولین محصولات تولیدی کیف روبنک، برای کیف های مدرسه آغاز شد. امسال بیش از 20 مدل در بخش فروش عمده کیف مدرسه توسط روبنک طراحی و تولید شده است که اولین محصولات آن در هفته گذشته از خط تولید بیرون آمد با وجود اینکه در حال حاضر به دلیل عدم رعایت کپی رایت توسط برخی همکاران نمی توانیم تمام محصولات را به نمایش بگذاریم! اما برخی از محصولات در این پست ارائه شده اند.

همچنین لطفا از کیف عمده ما که همه انواع کیف را پوشش میدهد دیدن بفرمایید

انواع کوله های مدرسه، فانتزی، دانشجویی، ابتدایی با تنوع قیمت و رنگ توسط روبنک ارائه می شود کیف های مدرسه باید ها و نباید های بسیاری دارند که روبنک تلاش دارد در تولیدات خود کیف هایی ارائه نماید که متناسب با بازار و نیاز مشتریان خود باشد. فروش عمده کیف مدرسه ارزان(هم قیمت کیف مدرسه حراجی!!) را از روبنک جویا شوید چراکه روبنک با بیش از 20 سال سابقه در تولید کیف اکنون محصولات خود را در ارزان ترین قیمت ممکن در بازار و با بهترین کیفیت به نسبت قیمت عرضه می کند.

*ما کیفی ارائه نمی کنیم که مشتری پسند نباشد به دنبال ارائه کیف هایی هستیم که مشتریان ما فروش خوبی تجربه کنند ما بازار را از نگاه شما می سنجیم و محصولاتی طراحی و تولید می کنیم که ارزان، باکیفیت و متناسب با بازار ایران باشد.

تولیدی کیف مدرسه عمده

برای مشاهده انواع کیف های مدرسه می توانید روی لینک فروشگاه بزنید و یا اپلیکیشن روبنک را نصب نمایید. روبنک کمترین قیمت را برای شما مشتریان تضمین می نماید و شما می توانید درصورت خرید اینترنتی محصولات را در محل خود بررسی نموده و به هر دلیلی تا نهایتا یک هفته محصولاتی که مورد پسندتان نیست برگشت بزنید این برای آن است که ما به محصولات خود اعتماد داریم و برای شما حق انتخاب قائل هستیم.

برخی محصولات کیف مدرسه را در ادامه این مطلب برای شما ارائه می کنیم. توجه نمایید برای مشاهده جدیدترین محصولات و موجودی آنها وارد فروشگاه شوید.

 

 

کیف مدرسه مدل کت کد 21

فروش عمده کیف مدارس دبستانی ارزانفروش عمده کیف مدارس دبستانی ارزان

  • جنس بلیزر خارجی
  • دارای جای لپ تاپ یا تبلت
  • رنگ جور: مشکی، سرمه ای، زرشکی
  • دارای هندزفری
  • سایز 35*50

قیمت عمده کوله مدرسه را با ورود به فروشگاه مشاهده نمایید.

*توجه فرمایید فروش در روبنک صرفا عمده است.

 

 

 

 

 

کیف مدرسه کوله کت کد 22

کوله مدرسه ای مدل کتپخش عمده کیف مدرسه

  • جنس کج راه
  • دارای جای لپ تاپ یا تبلت
  • رنگ جور: مشکی، سرمه ای، زرشکی
  • دارای هندزفری و USB
  • سایز 40*50

قیمت عمده کوله مدرسه را با ورود به فروشگاه مشاهده نمایید.

*توجه فرمایید فروش در روبنک صرفا عمده است.

 

 

 

 

 

کیف مدرسه کوله کت کد 23

پخش عمده کبف مدرسه مدل کت

پخش عمده کیف مدرسه مدل کت

  • جنس ریپس خارجی
  • دارای جای لپ تاپ یا تبلت
  • رنگ جور: مشکی، سرمه ای، زرشکی
  • دارای هندزفری و USB
  • سایز 35*50

قیمت عمده کوله مدرسه را با ورود به فروشگاه مشاهده نمایید.

*توجه فرمایید فروش در روبنک صرفا عمده است.

 

 

 

 

کیف مدرسه کوله کت کد 24

خرید کیف مدرسه در بازار تهرانعمده فروشی کیف مدرسه

 

  • جنس بلیزر خارجی
  • دارای جای لپ تاپ یا تبلت
  • رنگ جور: مشکی، سرمه ای، زرشکی
  • دارای هندزفری
  • سایز 35*50

قیمت عمده کیف مدرسه را با ورود به فروشگاه مشاهده نمایید.

*توجه فرمایید فروش در روبنک صرفا عمده است.

 

 

 

کیف مدرسه حراجی کوله کت کد 25

عمده فروشی کیف در تهران

کیف و کوله مدرسه مدل کت

  • جنس بلیزر خارجی
  • دارای جای لپ تاپ یا تبلت
  • رنگ جور: مشکی، سرمه ای، زرشکی
  • دارای هندزفری
  • سایز 35*50

برای خرید عمده کیف مدرسه را با ورود به فروشگاه مشاهده نمایید.

*توجه فرمایید فروش در روبنک صرفا عمده است.

 

 

 

تولید کیف مدرسه عمده

اگر بگوییم تولید کوله مدرسه عمده دخترانه و پسرانه یکی از دشوارترین و در عین حال شیرین ترین تولیدات در صنف عمده فروشان است که زوایا و پیچیدگی های خاص خودش را دارد اغراق نکرده ایم.  اما در عین حال به دلیل تنوع بالایی که در تولیدات آن وجود دارد از جمله کسب و کارهایی با درآمد خوب به حساب می آید.

شما میتوانید با استفاده از سایت روبنک که یک مرکز عمده فروشی کیف است و منحصر به هر مشتری عمل می نماید، کیف های اداری مد نظر خود را به صورت عمده خریداری که کنید که میتواند در کاهش هزینه های خرید برای شما موثر باشد زیرا روبنک به صورت مستقیم با هزاران تولید کننده داخلی در ارتباط است و با کارشناسی دقیق محصولات آنها محصولات با کیفیت را در اختیار شما قرار میدهد.

 

مختصری درباره کوله مدرسه

حتماً برایتان پیش آمده که برای خرید کوله مدرسه دخترانه یا پسرانه راهی بازار شوید. به هنگام دیدن مدل ها و طرح های متنوع و بسیار زیبایی از این کیف ها با خود فکر کنید که تولید کوله مدرسه عمده چگونه صورت می گیرد؟ آیا مرکز معتبری تحت عنوان مرکز تولید کوله مدرسه عمده در ایران وجود دارد؟ بخش از مطلب ما به عنوان راهنمایی تولید کیف عمده محسوب می شود تا به تمامی سؤالات و ابهامات شما در این زمینه پاسخ مناسبی ارائه دهد.

اگر بگوییم تولید کوله مدرسه عمده دخترانه و پسرانه یکی از دشوارترین و در عین حال شیرین ترین تولیدات در صنف عمده فروشان است که زوایا و پیچیدگی های خاص خودش را دارد اغراق نکرده ایم.  اما در عین حال به دلیل تنوع بالایی که در تولیدات آن وجود دارد از جمله کسب و کارهایی با درآمد خوب به حساب می آید. از آنجایی این دسته از تولیدات برای کودکان شیرین و دوست داشتنی صورت می گیرد از این رو انتخاب طرح ها و مدل های آن از حساسیت بسیاری برخوردار است. در حقیقت تولید کوله مدرسه عمده دخترانه و پسرانه صرفه نظر از سن و سال آن ها به عنوان قدم اول فروش این محصولات چه به صورت اینترنتی و چه به صورت فیزیکی است.

فروش عمده کیف

آشنایی کامل با روند تولید کوله مدرسه عمده

ما در این بخش از مقاله خود می خواهیم شما را به طور کامل با روند تولید کوله مدرسه عمده و ریزه کاری های این شغل آشنا سازیم. همچنین به شما نشان دهیم که تولیدی کیف عمده چه پروسه ای را برای کسب درآمد طی می کند. در یک تعریف کلی تولید عمده همان گونه که از نامش هم مشخص است به فرایندی گفته می شوند که طی آن اجناس صرفه نظر از شکل و اندازه در حجم بالایی تولید و با مشخص کردن سود حاصله روانه بازار شده و در مسیر عمده فروشان قرار می گیرند. طبیعتاً تولید کوله مدرسه عمده نیز از این قاعده مستثنی نیست. شکی نیست هر خرده فروش و عمده فروشی که به تازگی وارد بازار خرید و فروش کوله مدرسه دخترانه و پسرانه شده است دوست دارند اجناس متنوع، شیک و مشتری پسند خود را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تهیه کند. سؤال اینجا است که آیا در چنین شرایطی بهترین کار خرید از تولیدی کیف عمده نیست؟ آیا بهتر نیست با یکی از تولیدی های حرفه ای در ایران ارتباط گرفت و اجناس مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب و استاندارد تهیه کرد؟

تولیدی به تأمین با سال ها سابقه و تبحر و همچنین بهره مندی از به روز ترین متدهای دنیا در امر طراحی و تولید کوله مدرسه عمده، درست همان جایی است که باید به آن اعتماد کرد. به تأمین به عنوان برترین تولیدی کیف عمده در ایران، با طراحی و تولید شیک ترین و به روز ترین مدل های کوله مدرسه اعم از کوله مدرسه دخترانه، کوله مدرسه پسرانه، کوله مدرسه ارزان و عرضه آن ها با نازل ترین قیمت ها، نیاز تمامی خرده فروشان و عمده فروشان در سراسر به بهترین شکل ممکن برآورده می سازد.

عمده فروشی کیف

تولید کوله مدرسه عمده چه مزیت هایی برای مشتریان دارد؟

آیا می دانید تولید کوله مدرسه عمده چه مزیت هایی برای مشتریان به همراه دارد؟ در شرایط اقتصادی کنونی که گرانی و تورم با سرعت فزاینده ای می تازد یکی از مهم ترین دغدغه عمده فروشان بالأخص عمده فروشان کوله مدرسه به هنگام شروع مدارس خرید کیف های مورد نیاز مشتریان خود با قیمت های مناسب است. اولین تولیدی که برای چنین خریدی ذهن اذعان عمده فروشان را درگیر می کند تولیدی به تأمین است. این تولیدی به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود که تماماً عمده فروشان و خرده فروشان انواع کوله مدرسه دخترانه، کوله مدرسه پسرانه و کوله مدرسه ارزان با نازل ترین قیمت ها، جایگاه ارزنده ای را در میان سایر تولیدی های سراسر کشور از آن خود کرده است. تنوع اجناس و به ویژه تولید سفارشی کوله مدرسه از دیگر ویژگی های این تولیدی معتبر است.

از دیگر مزایایی که به تأمین با تولید کوله مدرسه عمده ارزان قیمت و عرضه آن ها با قیمت های به صرفه برای مشتریان خود به ارمغان می آورد به شرح زیر است:

  • تسهیل روند خرید عمده کالا
  • دسترسی آسان به انواع مدل ها و طرح های متنوع محصول بنا به نیاز عمده فروشان
  • خرید انبوه آن هم در کمترین زمان ممکن
  • به حداقل رسیدن میزان ریسک پذیری در خرید
  • ارائه خدمات در زمینه خرید

خرید کیف عمده

تأثیر قیمت ها در تولید کوله مدرسه عمده

بی تردید افزایش هزینه ها و قیمت ها در روند تولید کوله مدرسه عمده همانند سایر تولیدات دیگر نقش مبرهنی را ایفا می کند. هزینه هایی از قبیل نیروی انسانی و چرخ کارانی که نسبت به تولید انواع کوله مدرسه اقدام می کنند و هزینه هایی از قبیل تجهیزات، انبارداری و مابقی موارد پیش بینی نشده هر یک به تنهایی در تولیدی کیف عمده و پروسه تولیدات آن بی تأثیر نیستند. اما با تمامی این اوصاف به تأمین به دلیل توزیع عمده انواع کوله مدرسه اعم از کوله مدرسه دخترانه، کوله مدرسه پسرانه و قیمت های نازل یکی از بهترین تولیدی ها در سراسر کشور است.

کسی که تا حدودی از دورنمای کارآفرینی مطلع باشد بلافاصله با خود فکر می کند که چرا باید از به تأمین خرید کنم؟ چرا که هر عمده فروش کوله مدرسه با خواندن این مطالب می داند که اجناس مورد نیاز خود را مستقیماً از به تأمین خرید کند چقدر می تواند به سودآوری دست پیدا کند.

خرید عمده کیف

آیا سفارش از بهترین تولید کوله مدرسه عمده به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

سال های بسیاری است که عمده فروشان کوله مدرسه به عنوان واسطه گر میان تولیدی کیف عمده و خریداران و مصرف کنندگان روش جدیدتری را برای خرید آسان و به صرفه خود انتخاب کرده اند و آن هم خرید آنلاین و اینترنتی می باشد. به واقع این دسته از خریداران حجم بالایی از انواع کوله مدرسه پسرانه، کوله مدرسه دخترانه و کوله سفارشی مدرسه را با حجم بالا و قیمت های پایین در هر ساعتی از شبانه روز سفارش می دهند. این مدل از خرید و فروش که با ظهور اینترنت و پیدایش کسب و کارهای آنلاین رشد و تکامل پیدا کرد به تمامی عمده فروشان کوله های مدرسه این اجازه را داد تا با قدرت بیشتری نسبت به خرید انواع مدل های متنوع، شیک و به روز با مد سال از کیف مدرسه را متناسب با سلایق مشتریان خود خریداری کنند.

تولید سفارشی کیف مدرسه حراجی

این روزها اکثر واحدهای تولیدی کیف مدرسه مشغول به تولید می باشند. روبنک نیز با بیش از 10 واحد تولیدی چرخ کارگاه های خود را می چرخاند به امید مشتریان. فروش عمده کیف مدرسه علاوه برآن هرساله روبنک بخشی از ظرفیت تولید خود را به تولید سفارشی کیف مدرسه اختصاص می دهد با اینکه این موضوع توسط بسیاری از تولید کنندگان غافل می ماند چراکه آنها به فکر پاسخگویی به مشتریان سفارشی نیستند!

روبنک؛ تولیدی عمده کیف مدرسه

تولیدی کیف مدرسه

با اینکه تولید سفارشی کیف به خصوص کیف مدرسه دردسرهای خود را دارد و فصل مدرسه به قدری جذاب است که کمتر تولید کننده ای به تولید سفارشی کیف می پردازد اما روبنک به دلیل داشتن سابقه بلند مدت و مهم تر از همه داشتن مشتریان دائم در زمینه تولید سفارشی همواره تلاش دارد تا در این زمینه بهترین عملکرد ممکن را صورت دهد.

اکثرا تولید کننده ها به دلیل سنتی بودن سیستم مدیریتی تولید سفارشی را سخت می دانند و کمتر سراغ آن می روند اما روبنک با مدیریت مدرن برای هر سفارش فرآیند پیگیری تدوین می نماید و نماینده روبنک به صورت خاص هر سفارش را پیگیری نموده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب مشتری با او همراهی خواهد کرد.

امروز بسیار خرسندیم که مشتریانی مانند دیجی کالا به ما سر می زنند و از فرآیند تولید سفارشی روبنک دیدن نموده و از وجود آن ابراز خرسندی می نمایند. خوشبختانه به تازگی دو نفر از نمایندگان بخش تأمین دیجی کالا به دفتر روبنک آمده و 5 نمونه محصول خود را برای تولید سفارشی توسط روبنک ارائه نمودند.

 

مراحل تولید سفارشی کیف چگونه می گذرد؟

تولید کیف مدارس

1- در مرحله اول تلاش می کنیم تا با تبادل تجربه مشتری را به بهترین انتخاب برای تولید کیف سفارشی برسانیم.

2- در این مرحله اگر طرح مورد نظر نیاز به طراحی و ایجاد نمونه اولیه داشته باشد. این نمونه توسط تیم تولید ایجاد و به مشتری ارائه می شود تا نقطه نظرات خود را به صورتی شفاف برای اعمال در مرحله تولید انبوه منتقل نماید.

3- پس از تایید محصول برای تولید انبوه وارد عمل می شویم و خطوط تولید را برای یک تولید بهینه آماده نموده و مواد اولیه به صورت دقیق مهیا می شوند. روبنک با شناخت کامل خود نسبت به مواد اولیه و عرضه کنندگان آن همواره تلاش دارد تا بهترین را براساس نیاز مشتری تهیه و تولید نماید.

4- در فرآیند تولید تمام اقدامات لازم برای کنترل کیفیت محصولات تولید شده صورت می گیرد و مشتری در جریان فرآیند تولید قرار داده می شود.

پس برای انجام تولید سفارشی به روش روبنک با کمترین قیمت و بهترین کیفیت با روبنک همراه شوید. بیشک روبنک تلاش دارد تا با بهینه سازی علمی و مدرن محصولات را با کیفیت مطلوب مشتری و کمترین قیمت عرضه نماید طوری که در تولیدی ها و روندهای سنتی این امکان میسر نیست. استفاده از نرم افزارها و دانش روز بهینه سازی و تجربه 20 ساله در تولید مارا در انجام این امر یاری می نماید.

جهت ثبت تولید سفارشی می توانید از طریق فرم تولید سفارشی کیف در سایت اقدام نمایید و یا با همکاران ما از طریق تلفن های ارائه شده تماس حاصل نمایید.

در ادامه چند نمونه محصول جهت سفارش تولید کیف ارائه می شوند.

جهت مشاهده سایر محصولات روبنک می توانید وارد بخش فروشگاه شده و درمورد جزئیات هر محصول کسب اطلاع نمایید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید و ما را نسبت به خدمت به تولید خرسند نمایید.

برای تولید ملی هرروز بهتر می شویم…😍

روبنک

برخی تولیدات کیف مدرسه روبنک

(جهت مشاهده تمام محصولات به همراه قیمت و ثبت سفارش وارد فروشگاه شوید)

B9938

رنگبندی: مشکی

B9984

رنگبندی:سرمه ای.صورتی

B9999 سایز کوچک

رنگبندی: مشکی.آبی.صورتی.بنفش

B9999 سایز بزرگ

رنگبندی: مشکی.آبی.بنفش.صورتی

V2006

رنگبندی: مشکی.عسلی.خردلی.زرشکی.طوسی

B9942

رنگبندی: مشکی.آبی.سرمه ای.سبز

B9938

رنگبندی:مشکی.سرمه ای.بنفش

B9936

رنگبندی:مشکی.زرشکی.قهوه ای.سبز.بنفش

روبنک؛ مرکز فروش عمده کیف مدرسه

فروش عمده کیف مدرسه با قیمت مناسب و ارزان گزینه مطلوبی است که در تمام طول سال و به خصوص در زمان بازگشایی مدارس، مورد جستجو قرار میگیرد. کیف ها با طرح ها و رنگ ها متنوع که هر کدام به تنهایی میتواند از همان پشت ویترین، چشمان کودکان و نوجوانان را به خود خیره کند، یکی از دلایل موفقیت یک تولیدی کیف است که خود را محدود به طرح های تکراری نمیکند و بی مهابا از خلاقیت و ابتکار طراحان وخیاطان بهره میبرد. بدین ترتیب مراکز پخش عمده کیف مدرسه کارهای نمونه ای را عرضه میکنند.

تماس با روبنک، مرکز فروش عمده کیف مدرسه

یک کیف وقتی در کنار طرح و رنگ زیبا، دوختی تمیز و پارچه ای از جنس باکیفیت دارد، کمک میکند فروش عمده کیف مدرسه فانتزی برای هر خریداری یکی از طلایی ترین عملکردها در طول سال لقب بگیرد. کسی که به سراغ خرید عمده کیف میرود؛ قطعا خوب می داند اگر در مقابل رقبای خود در بازار حرفی برای گفتن نداشته باشد و همان کیف هایی که سالهای قبل فروش میرفته است را عرضه کند، هر سال نسبت به سال قبل، مشتریان کمتری خواهد داشت.

مشکلات پخش کیف مدارس

ریسک عدم فروش خوب خود را به یک پخش کیف مدارس کوچکتر منتقل نماید تا آنها با کمک خرده فروشان درگیر بازاریابی و و جلب توجه کودکان و نوجوانان شوند، اگرچه یک مرکز فروش عمده کوله پشتی مدرسه با تجربه به خوبی می داند اگر رقبا اجناس بهتر و ارزانتر عرضه کنند، رقابت انقدر مشکل خواهد بود که تنها راه ممکن کاهش شدید حاشیه سود و دست به دامن والدین شدن است تا  والدین خود وارد میدان شده و کودکانشان را راضی به خرید نمایند.

کودکان امروز، آیندگان ما!

باید توجه داشت کودکان امروز با نسلهای قبل متفاوت هستند و با آزادی عمل بیشتری بزرگ شده اند، لذا کار والدین بسیار دشوار است و اگر این ریسک را مرکز پخش عمده کیف مدرسه کوچکتر تقبل نکنند، هیچ راهی جز عرضه کیف مدرسه ارزان عمده با سود بسیار کم نمی ماند؛ بنابراین این مراکز باید هرسال تولیدی ها خود را به روز نمایند و از طراحان خود کارهای جدید مطابق با سلایق کودکان و نوجوانان درخواست نمایند.

این نکات تنها  راز ماندگاری مرکز فروش عمده کیف و کوله مدرسه در بازار پرتلاطم میباشد؛ بازاری که افزایش قیمت ها از یک سو و کاهش قدرت خرید مردم از سویی دیگر از روزهای اوجش دور نموده است.

5 دیدگاه در “کیف عمده مدرسه

  1. احمد گفت:

    کیفیت خلی خوبه

  2. بنیامین واحدی گفت:

    عالی کد ۲۳

  3. بنیامین واحدی گفت:

    😇😇😇

  4. مجید صدیقی حسن کیاده گفت:

    درود بر مجموعه روبنک. خوب چگونه میشه خرید عمده برای فروشگاه خود در بندر کیاشهر استان گیلان داشت؟ چگونه پیش فاکتور رو ببینیم؟ و چگونه واریز داشته باشیم؟ قیمت ها ؟

  5. مجید صدیقی حسن کیاده گفت:

    هنوز قیمت ها و کار رو ندیدم ؟ B9999 , و کدهای 21 و22 و 23 و 24 نظرم رو جلب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.