مزایای کیف چرم

چرم پارچه ای است که مدتها قبل از ظهور صنعت مد، توسط انسان برای ساخت لباس و لوازم جانبی استفاده شده است. تقریباً در همه ادوار وجود داشته است و برای این انتخاب ارزشمند دلایل بسیاری داشته اند. چرم ماده ای عالی است که از بدن یا کالاهای انسانی محافظت می کند و ضمنا راحت و با دوام است.

 

مزایای کیف های دستی چرمی

خانم ها کیف دستی دوست دارند! آنها از خرید کیف دستی بیش از هر مورد دیگری در لیست خرید خود لذت می برند. این روزها یکی از مطلوب ترین لوازم جانبی مد، کیف چرمی است که مد و سبک فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. هیچ چیز به اندازه یک کیف دستی چرمی درجه یک و دست ساز، جذابیت اضافی به لباس نمی افزاید. هیچ چیز نمی تواند جایگزین دوام، سبکی و راحتی یک کیف چرمی شود.

دلیل اصلی محبوبیت بسیار این کیف های دستی را می توان به احساس منحصر به فرد، کلاس و ظرافتی که ارائه می دهند نسبت داد. مهم نیست که چه نوع لباسی را می پوشید چون کیف های چرمی زنانه و مردانه سبک بسیار ویژه ای را، در کنار کاربرد عالی خود به شما ارائه می دهند.

البته خرید کیف دستی چرم، می تواند گیج کننده باشد؛ زیرا بازار از چرم های ساختگی ارزان قیمت، کیفیت پایین و همراه با لوازم ارزان قیمت اشباع شده است که پس از یک یا دو فصل خراب می شود. بهترین کار این است که در یک کیف دستی چرمی اصل که دارای کیفیت و ساخت عالی است، سرمایه گذاری کنید. بیایید نگاهی به برخی از مزایای کیف های چرم بیندازیم:

 

ماندگاری:

این ویژگی، مهمترین مزیت کیف دستی و کیف پول چرمی اصل است. چون در طبیعت با دوام است و به دلیل کیفیت بالا احتمال پارگی کمتری دارد. بر خلاف کیف های مصنوعی، کیف دستی های چرمی به مدت طولانی سالم می مانند، مگر اینکه نیروی خارجی برای آسیب زدن به آن وارد شود.

کالاهای چرمی همیشه مد هستند و نشان از کالایی دارند که ماندگار و بادوام است. به همین دلیل چرم همیشه پرطرفدار است؛ زیرا چرم خود را به عنوان پارچه ای جاودانه ثابت کرده است.

 

بی نظیر:

هیچ یک از مواد نمی توانند ظاهر حرفه ای و شیکی را که کیف چرمی ارائه می دهد، به نمایش بگذارند. این نوع کیفها، یکی از معدود اجناسی هستند که برای همیشه مد می ماند. چه طبیعی باشند و چه رنگی، همیشه درجه خاصی از کلاس را به ظاهر شما اضافه می کنند.

 

سازگاری با محیط زیست:

چرم پارچه ای طبیعی است و از این رو از هیچ ماده شیمیایی در ساخت آن استفاده نمی شود. البته بازار مملو از کیف های چرمی مصنوعی است که می تواند باعث ایجاد بثورات روی پوست شود. چرم معتبر قابل تخریب است و آلودگی هوا، رودخانه و محیط زیست را ایجاد نمی کند. در جهانی که به دوستداران محیط زیست بها داده می شود، پرداخت هزینه برای محصولات چرمی راهی برای دوستداران محیط زیست و حفظ زیبایی آن است.

عمر طولانی:

چرم ماده ای بسیار بادوام است، خصوصاً اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به طور کلی، تولیدکنندگان چرم سعی می کنند که چرمی با مقاومت و کیفیت بالا تولید کنند. تقریباً همیشه می توانید اطمینان داشته باشید که سالها دوام خواهند داشت و به همان اندازه خوب به نظر می رسند. چرم خالص در برابر ریزگردها، حملات قارچی و سایش خشک مقاوم است. اگر قصد سفر به جایی را دارید، یک کیف مسافرتی محکم بهترین همراه شماست که در آن می توانید وسایل ضروری خود را بدون نگرانی در مورد خراب شدن کیف در درون آن، بسته بندی کنید.

بنابراین عمر چرم حدود 10 تا 20 سال است.

سبک بودن:

چرم ماده ای بسیار ظریف است. چرم در رنگ طبیعی یا رنگ آمیزی شده خود همیشه درجه خاصی از کیفیت را به هر طرحی اضافه خواهد کرد. تمام محصولات چرمی جذابند. کیف پول چرمی از کیف پول پلاستیکی بهتر به نظر می رسد، شلوار چرمی بهتر از شلوار نخی به نظر می رسد. اگر می خواهید وارد یک نزاع در اتاق بشوید، بهتر است کت چرمی بپوشید. از شوخی گذشته، چرم همیشه خوب به نظر می رسد و شاخصی از کیفیت،  قدردانی از ظرافت، قدرت و طبیعی بودن است. چرم اصل پوسته نمی شود و ترک نمی خورد، بنابراین کالاهای چرمی همیشه برای استفاده مناسب هستند.

 

طبیعی بودن:

چرم پارچه ای طبیعی است. همیشه داشتن چیزهایی که از پارچه های طبیعی ساخته شده اند بسیار مهم است، زیرا به عنوان انسان ما باید هنگام تماس بدن با لباس با مواد طبیعی در تماس باشیم. الیاف مصنوعی می توانند بثورات پوستی ایجاد کنند، پوست شما را دچار خارش کند و حتی اگر گاهی اوقات آن را احساس نکنید یا بتوانید مستقیماً ارتباط برقرار کنید، استفاده از پارچه های طبیعی باعث می شود از نظر جسمی و روحی احساس خوبی داشته باشید، در مقابل الیاف مصنوعی که می توانند احساس بدی در شما ایجاد کنند؛ زیرا آنها عناصر خارجی برای بدن شما هستند و برای تماس مستقیم با پوست انسان بهینه نیستند.

 

استحکام – قدرت:

علاوه بر دوام طولانی مدت، چرم کیفیت خود را نیز، حفظ می کند. چرم در برابر سایش خشک مقاوم است، می تواند در برابر آتش مقاوم باشد و تا حدی ضد آب است. بر خلاف سایر مواد، چرم در برابر گرد و غبار و حملات قارچی نیز مقاوم است. چرم همچنین بدون گرد و غبار است، به این معنی که حتی اگر با روش خاصی با آن برخورد نکنید به همان اندازه عالی به نظر می رسد و احساس می شود. ما به شما توصیه می کنیم کیف های چرمی مسافرتی نیز تهیه کنید، زیرا در هنگام سفر باید چمدان یا کیف دستی محکمی داشته باشید که وسایل خود را در آن قرار می دهید.

 

نفس کشیدن چرم:

جالب است بدانید که چرم پارچه ای است که به خوبی تنفس می کند. تصور کنید اگر اتاقی را مهر و موم کنید و به مدت یک سال آن را ترک کنید چه اتفاقی می افتد. در نهایت شما یک اتاق پر از قارچ، هوای بد، تنفس ناپذیر خواهید داشت. چیزهای موجود در آن بسیار مرطوب یا خشک می شوند. با این حال، اگر اجازه دهید هوا از داخل اتاق عبور کند یا قاب پنجره های چوبی داشته باشید، یک سال بعد همه چیز مرتب خواهد بود. در مورد چرم نیز همین اتفاق می افتد. اگر کالاهای خود را در کیف و کیف پول چرمی نگه دارید یا لباس چرمی به تن کنید، به دلیل این ویژگی تنفس، همه چیز متعادل و درست خواهد بود. این یک ویژگی منحصر به فرد لوازم چرمی است که آن را دوست داشتنی تر می کند.

 

انعطاف پذیری:

با تمام صحبت هایی که در مورد استحکام و دوام بالای چرم کردیم، ممکن است فکر کنید که چرم شبیه سنگ یا چوب است. اما قطعا اینطور نیست. با گذشت زمان، چرم در عین حفظ شکل و استحکام خود، انعطاف پذیرتر و نرم تر می شود. به همین دلیل اگر کالای چرمی که خریداری کرده اید در ابتدا کمی چوبی به نظر می رسد نگران نباشید؛ چون بعدا نرم می شود. این اتفاق می افتد و اتفاق بدی نیست. انعطاف پذیر بودن، چرم به صاحبانش سبک زندگی، شکل و روش استفاده را می دهد.

مقرون به صرفه:

وقتی به مردم می گوییم چرم ارزان نیست، آنها معمولاً تعجب می کنند؛ اما چرم واقعاً گران نیست. گرچه قیمت محصولات چرمی بیشتر از محصولات ساخته شده از چرم مصنوعی یا پارچه های دیگر است، اما ماندگاری آنها بسیار بیشتر است به طوری که نسبت هزینه به سایش بسیار ناچیز است. به عنوان مثال اگر یک کیسف چرمی گران قیمت دوفل چرمی بخرید، اما تا 10 سال آینده از آن استفاده کنید، به این معنی است که فقط مبلغ کمی در سال برای شما هزینه دارد. اگر در سال 150 بار از آن استفاده کنید، هزینه  استفاده بسیار پایین است. با تجربه می توانیم به شما بگوییم که برخی از کوله پشتی های چرمی یا انواع دیگر کیف ها به خوبی می توانند بیش از 10 سال دوام بیاورند.

 

سازگار با محیط زیست:

چرم ماده ای طبیعی است و بنابراین از هیچ ماده شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده و باعث آلودگی هوا، رودخانه ها و به طور کلی محیط زیست نمی شود؛ بلکه بر خلاف سایر پارچه ها، چرم نیز تجزیه بیولوژیکی دارد. حتی اگر چرم از نظر شیمیایی تصفیه شده باشد، با مقدار مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید کالاهای مصنوعی مقایسه نمی شود. در جهانی که مد اغلب متهم می شود به اینکه دوستدار محیط زیست نیست، داشتن کالاهای چرمی، راهی برای دوستداران محیط زیست و شیک بودن است.

 

دارا بودن بوی دلپذیر و خوب:

چرم بوی خاصی دارد که ممکن است با آن آشنا باشید. اهمیت این مسئله فقط به این دلیل نیست که فرد می تواند رایحه خوبی از بو کشیدن کیف پول چرمی خود داشته باشد، بلکه دلیل دیگری نیز دارد. اگر کیف یا کیف پول مصنوعی دارید و آن را در کیف خود قرار می دهید، بوی بد محصول مصنوعی ممکن است در همه جا پخش شود و هنگام بازکردن کیف، ناراحتی برای شما و اطرافیانتان ایجاد کند. علاوه بر این، از آنجا که بوی چرم طبیعی است، در تماس با عطرها واکنش خوبی دارد، بنابراین با تجربه بدی که ممکن است تغییر بوی عطر شما باشد، مواجه نخواهید شد.

توصیه ویژه

می توان گفت چرم یکی از پارچه های مورد علاقه بشر است؛ زیرا محکم است، اما با شما و سبک زندگی شما کار می کند، ارزان و طبیعی است، شگفت انگیز به نظر می رسد و بسیار با دوام و شیک است.

رایحه ای مطلوب دارد و مقرون به صرفه است. ضمنا دارای وزن اندکی برای حمل نقل است.

توصیه ما به شما استفاده از کیف و کفش و لوازم چرمی برای داشتن آرامش، جذابیت و حمایت از محیط زیست می باشد.

اشتراک گذاری این مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

پیشنهاد های روبنک