صادرات کیف عمده به عراق

خرید کیف از ایران بهترین فرصت تجاری برای کشورهای همسایه

این روزها به دلیل کاهش ارزش ریال به کمترین سطح ممکن و همچنین رکود بازار داخلی ایران به دلیل کرونا و رکود تورمی موجود در این کشور به دلیل تحریم های یک جانبه آمریکا بازار ایران را به مکانی پر سود برای تاجران کشورهای همسایه ی آن از جمله: عراق، افغانستان، آذربایجان، پاکستان، ارمنستان، روسیه، عمان، کویت و قطر نموده است. با حضور در بازار کیف عمده با تاجران بسیاری روبرو می شویم که تلاش دارند سرمایه خود را صرف خالی کردن انبار بنکداری های بزرگ نمایند. روبنک نیز با شناخت کاملی که از نیاز مشتریان تجاری خود دارد بین رقبای داخلی خود پیشتازانه به ارائه محصولات خود به بازار کشورهای همسایه می پردازد. تمایز روبنک در موجودی کامل محصولات در سطح سفارشات صادراتی، تولید سریع با ظرفیت بیش از 1000 محصول در روز، بسته بندی محصولات به صورت صادراتی و ارسال به تمام نقاط و در زودترین زمان ممکن است.

موجودی کامل برای پاسخ به سفارشات چند صدتایی

صرفا بنکداری های در سطح صادراتی توان پاسخگویی به نیاز صادرات کشور را دارا هستند. اکثر بنکداری ها در سطح پاسخ به نیاز مغازه داری های کوچک هستند. پاسخ به سفارش های چند صدتایی تنها توسط بنکداری های بزرگی مانند روبنک میسر است. روبنک به عنوان تولید کننده و تأمین کننده بزرگ بهترین پاسخ به مشتریان عمده صادراتی می باشد. مشتریان تجاری ما می توانند با اطمینان از موجودی محصولات اقدام به ثبت سفارش نمایند. موجود بودن از نکاتی است که تمایز میان بنکداری ها را مشخص می کند.

تولید سریع و تکمیل موجودی

روبنک با توان تغییر برنامه سریع در خطوط تولید خود می تواند خیلی سریع به درخواست تولید هر محصولی پاسخ شایسته دهد. این موضوع روبنک را به مجموعه ای بی رقیب در تولید کیف بدل کرده است. تولید کیف در تخصص روبنک است و ما بهینه ترین خطوط تولید را دارا هستیم تا در سریعترین و ارزانترین حالت ممکن پاسخگو باشیم. مشتریان صادراتی با درخواست تولید هر محصولی خیلی سریع به محصول خود خواهند رسید و این موضوع روبنک را برای مشتریان خود خاص کرده است.

لزوم بسته بندی بزرگ و مستحکم

تنها روبنک می داند که برای مشتریان مهم است که بسته بندی طوری باشد که حداکثر محصولات در هر بسته گنجانده شوند طوری که آسیبی نبینند. این موضوع تنها توسط روبنک رعایت می شود چراکه روبنک از هزینه های ارسال شما مشتریان مطلع است و تلاش می کند این هزینه ضمن اهمیت به سلامت رسیدن محصولات، در کمترین حالت مدیریت شود.

سرشکن شدن هزینه گمرکی به عراق

با بسته بندی های بزرگ و صادراتی روبنک، هزینه گمرکی بین محصولات بیشتری سرشکن می شود و درنتیجه سودآوری محصولات برای مشتریان بیشتر خواهد بود. نوع بسته بندی روبنک برای مشتریان خاص است و به دلیل بزرگ شدن بسته ها برخی از باربران شهری توان جابجایی مرسولات روبنک را نداشته و روبنک باربرهایی اختصاصی برای محصولات شما دارد که به بهترین شکل جابجا شوند. باربران روبنک در بازار به لدران روبنک معروفند:)

ارسال از طریق باربری ها و یا ارسال مستقل

همواره امکان انتخاب هرباربری دلخواهی برای مشتریان روبنک وجود دارد و ممکن است هر مشتری برای انتخاب باربری مورد نظر خود دلایل خاصی داشته باشد مانند نزدیک بودن باربری مقصد به محل کار و… درصورتی که باربری خاصی مورد نظر مشتریان نباشد روبنک تلاش می کند ارزانترین و سریعترین باربری ها براساس شهر مقصد انتخاب شوند. همچنین در بسیاری از موارد برای خریدهای صادراتی کامیون های اختصاصی از مبدأ انبار روبنک عازم می شوند. در این موارد نیز روبنک کاهش هزینه و سرعت را برای مشتریان خود در نظر می گیرد تا حتی دز زمان های تعطیلی نیز محصولات به بهترین شکل به مشتریان برسند.

.

اشتراک گذاری این مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

پیشنهاد های روبنک

سبد خرید