نوزاد

انتخاب کیف نوزاد

کیف نوزاد و کودک: همراه همیشگی و بهترین دوست پدر و مادر است.

 

نوزاد

هنگامی که نوزاد کوچولو و زیبای شما پا به دنیا می گذارد، به لوازم مختلفی نیاز دارد. لباسهای زیبا، کلاه دلربا، کیف و کفش مناسب و وسایل دیگری که همیشه باید همراه شما باشد.

پیشنهاد میکنم حتما انواع کیف نوزاد را در سایت ما ببینید

از آنجاییکه همیشه لازم است وسایل ضروری کودک با او به بیرون از منزل حمل شوند، انتخاب یک کیف جادار، مناسب و در عین حال زیبا، امری حیاتی است که آسودگی خاطر را برای شما و نوزاد زیبایتان به ارمغان می آورد.

کودک در سالهای ابتدایی دائم لباسهایش را کثیف می کند و یا پوشک او باید تعویض شود. ضمنا پستانک و شیشه شیر و لوازم فراوان دیگری مانند اسباب بازیهایش باید همراه او باشد. پس یک کیف معمولی قطعا کار شما را راه نمی اندازد و به کیف مخصوص نوزادی که به اندازه کافی قابلیت حمل لوازم مورد نیاز را داشته باشد، نیازمندید.

یافتن کیف کودک مناسب قطعاً به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

اما انواع مختلفی از کیف ها در بازار وجود دارد که بسیاری از ویژگی ها را باید در نظر گرفت. پس چه چیزی برای شما مناسب است؟ خوب، امروز ما قصد داریم تا به شما در انتخاب صحیح یک کیف نوزاد مناسب کمک کنیم. پس با ما بمانید.

 

ظرفیت ساک کودک

اول ببینیم چه وسایلی برای حمل در ساک کودک ضروری هستند.

پوشک، یک دست لباس، شیشه شیر، پستانک، زیر انداز تعویض پوشک، فلاکس، شیر خشک، اسباب بازی، دستمال مرطوب و دستمال کاغذی و پیش بند.

البته برخی افراد ممکن است تمایل داشته باشند وسایل بیشتری با خود حمل کنند. که لازم است برای آنها نیز فضایی در ساک، در نظر گرفته شود.

 

چگونه از کیف نوزاد خود استفاده می کنم؟

قبل از اینکه به تحقیق در مورد کیف کودک بپردازید، ضروریست که به نحوه استفاده از کیف خود فکر کنید. مانند:

آن را برای چه مکان ها و حمل چه وسایلی نیاز دارم؟ چه کسانی آن را حمل خواهند کرد؟ آیا کودک دیگری هم دارم؟

چه نوع کیف نوزادی نیاز دارم؟

به عنوان ” مادر” ممکن است فکر کنید که کیف بزرگتر، بهتر است! اما انتخاب کیفی که بیش از حد بزرگ باشد، برای حمل حجیم و سنگین خواهد بود و ممکن است به کمر شما آسیب برساند. بعلاوه، به یاد داشته باشید که یک کیف خیلی بزرگ، ممکن است وسایل زیادی در خود جای دهد، اما مشکل اینجاست که برای یافتن وسایل خود ناچارید تا عمق زیادی از کیف را بگردید و این امر برای شما مشکلاتی را ایجاد می کند.

در نهایت، کیف دارای آستری که با دستمال مرطوب تمیز شود، مسئله مهمی است، زیرا همانطور که تصور می کنید همه چیز ممکن است کثیف شود، بنابراین شما به کیفی نیاز دارید که به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید.

 

نکات قابل توجه

  • آیا شما در شهر زندگی می کنید و مرتباً کالسکه ای را هل می دهید و نیاز به دستان آزاد دارید؟ بنابراین ممکن است کیف به سبک کوله پشتی برای شما، مناسب باشد.
  • آیا قصد دارید با شیشه به کودکتان تغذیه و شیر بدهید؟ یافتن کیسه پوشک با جیب های عایق بندی شده احتمالاً ایده خوبی است.
  • آیا صاحب کودکان دوقلو می شوید یا به این فکر می کنید که در آینده نزدیک کودک دیگری به خانواده خود اضافه کنید؟ ممکن است بخواهید به دنبال کیفی به سبک جادار باشید که فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما قرار دهد.
  • به سبک زندگی، نیازهای خاص خود و چگونگی برنامه ریزی برای استفاده از کیف خود بیندیشید، این کار، روند تصمیم گیری شما را بسیار آسان می کند.
  • اگر شما تیپ اسپرت می زنید، پس شاید کوله پشتی ساده انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

8 ویژگی مهم که در انتخاب کیف نوزاد باید در نظر گرفت:

گزینه های زیادی در میان مجموعه های بزرگی از انواع کیف های کودک، وجود دارد، اما چند ویژگی وجود دارد که بهتر است آنها را در نظر داشته باشید:

انتخاب کیف

  1. فضای کافی

اول از همه، شما باید جادار بودن کیف نوزاد را در نظر بگیرید. در ابتدا ممکن است بخواهید یک کیف پوشک کوچکتر برای تحرک راحت ترانتخاب کنید، اما اگر جایی برای وسایل ضروری کودک شما نداشته باشد، کاربردی نیست. به خاطر داشته باشید که مجبورید چیزهای زیادی مانند پوشک، بطری کودک، لباس اضافی، پتو و موارد دیگر را به همراه داشته باشید. اما نگران نباشید انواع و مدلهای زیادی با فضای کافی در داخل کیف وجود دارد، که سبک بوده و به هیچ وجه حجیم نیستند و شما می توانید مطابق با سلیقه و نیازهای خود آن را انتخاب کنید..

  1. پایه ثابت و محکم

حتی اگر داخل آن جادار باشد، دوست داشتن یک کیف نوزادی نازک و ناپایدار سخت است. اگر نوزاد تازه متولد شده ای دارید که هنوز مجبور به حمل آن هستید، تهیه یک کیف نوزاد با پایه ثابت ضروری است. به یاد داشته باشید که داشتن یک کودک در یک دست -به خصوص یک کودک کوچک- شما را ملزم به حمل وسایل ضروری کودک با دست دیگر می کند، بنابراین به دنبال کیفی باشید که دارای پایه باشد.

  1. بندهای محکم

شما در تمام طول روز کیف نوزاد خود را حمل می کنید، پس باید بندهای محکمی داشته باشد که خرد و خراب نشوند. برای اطمینان از استحکام کافی، نوارها را با کشیدن کیف و آزمایش آن با چیز سنگین امتحان کنید. همچنین مهم است که بندهای قابل تنظیم را انتخاب کنید تا از بازوی شما سر نخورد و متناسب با قد و سایز شما تنظیم شوند.

  1. نظافت آسان

پوشک یا لباس کثیف، بطری هایی که چکه می کنند ممکن است کیف نوزاد را آلوده کنند. بنابراین خیلی بهتر است که سطح قابل تمیز نمودن یا حتی کیفی قابل شستشو در ماشین داشته باشید.

انتخاب کیف نوزاد ساخته شده از مواد ضد آب بسیار مهم است تا بتوانید به راحتی آن را در حین حرکت تمیز کنید. یک کیف کودک ضد آب قابل شستشو در ماشین بسیار عالی است!

همچنین، به یاد داشته باشید که رنگ های تیره لک ها را به راحتی از رنگ های روشن یا روشن پنهان می کنند پس شما کمتر درگیر تمیز نمودن کیف می شوید.

 

  1. جیب های عایق بندی شده و زیاد

این جیب ها، آب یا خوراکی های کودک را خنک نگه می دارد.

از آنجا که وسایل ضروری و وسایل کودک زیادی با خود به همراه خواهید داشت، در تهیه کیف نوزاد، مهم است که به شما کمک کند تا همه وسایل خود را مرتب نگه دارید. بهترین کیف کودک چندین جیب و محفظه دارد … هر چیز در جای خود!

شما حداقل به یک جیب عایق بندی شده برای بطری کودک خود، محفظه ای که بتوانید برای پوشک استفاده کنید، جیبی برای دستمال مرطوب، یک جیب با دسترسی آسان برای پستانک کودک و جیبی دیگر برای وسایل شخصی خود نیاز دارید.

بعلاوه، وجود نقاط  و فضای مشخص برای قرار دادن وسایل گوناگون، می تواند به شما کمک کند، آنچه را که می خواهید راحت تر پیدا کنید.

  1. بالشتک تعویض

برخی کیف ها دارای یک بالشتک تاشو هستند که می توانید کودک را روی آن بخوابانید یا بچرخانید.

احتمالاً یک پد تعویض در لیست ضروریات کودک خود قرار داده اید. با این حال، تهیه کیف نوزاد که دارای پد تعویض مخصوص به خود باشد مطمئناً کمک بزرگی به شما، خواهد کرد، زیرا به احتمال زیاد محفظه مخصوص به خود را دارد. این به این معنی است که در کیف می ماند. اگر شما فراموش کنید که پد تعویض اصلی خود را بردارید، کمک کننده خواهد بود و در مواقع اضطراری می توانید روی آن حساب کنید.

  1. کلیپس های کالسکه

اگر از کالسکه استفاده می کنید، خرید کیف نوزادی که دارای گیره های کالسکه باشد، بسیار عاقلانه است. گیره های کالسکه، کیف کودک شما را به کالسکه متصل می کنند. آنهایی را انتخاب کنید که گیره ها و بندهای محکمی داشته باشند و شکسته نشوند تا دیگر نگران افتادن کیف خود نباشید. کلیپس های کالسکه برای تحرک و راحتی بیشتر بازوهای شما را نیز آزاد می کنند.

این ویژگی به شما امکان می دهد کیف کودک خود را به کالسکه خود وصل کنید، بنابراین مجبور نیستید آن را حمل کنید یا فضای سبد کالسکه را اشغال کنید.

  1. رنگ و طرح خنثی جنسیتی (اشتراک پذیری)

روزهایی که مادر تنها کسی است که کیف نوزاد را حمل می کند، گذشته است. این روزها، پدران و مراقبان ثانویه نیز به طور معمول کیف نوزاد را حمل می کنند. آنچه برای شما مناسب است ممکن است برای همسر یا پرستار کودک شما خوب نباشد، بنابراین هنگام انتخاب، به خاطر داشته باشید که چه کسی از کیف های نوزاد استفاده می کند.

شما می توانید کیفی با رنگ خنثی انتخاب کنید تا برای خانم ها و آقایان مناسب باشد. حتی اگر فرزند دیگرتان تفاوت جنسیتی داشت، بتوانید از همین کیف نیز برای او استفاده کنید.

چرا برای جلوگیری از خرید دو یا چند کیف و صرفه جویی در وقت در انتقال لوازم ضروری کودک از یک کیف به کیف دیگر، کیف نوزاد خنثی جنسیتی را انتخاب نمی کنید؟ این نوع کیفهای کودک، بسیار شیک و مدرن به نظر می رسند و حتی پس از بزرگ شدن کودک نیز می توانید از آنها استفاده کنید.

به چه مدل و سبک کیف نیاز دارم؟

واقعاً مهم است که قبل از انتخاب کیف کودک به سبک زندگی خود فکر کنید، شاید فقط در سفرهای درون شهری برای کودک خود به یک کیف کوچک نیاز دارید یا شاید یک زیرانداز کافی باشد.

آیا همیشه از حمل کیف، فراری هستید؟ پس احتمالا یک کوله پشتی برای شما کاربردی تر است. یا آیا کیف دستی چرمی روزمره خود را جایگزین کیف نوزادتان می کنید؟ پس خرید کیف چرمی ایده آل می تواند گزینه مناسبی باشد.

انواع کیف نوزاد و کودک

کیف کوله پشتی

کیف نوزاد کوله پشتی یک انتخاب محبوب برای بسیاری از والدین است. آنها به شما این امکان را می دهند تا در حالی که هر دو دست را آزاد نگه دارید، همه چیزهایی که برای یک روز در خارج از خانه نیاز دارید را به راحتی حمل کنید و این یک امتیاز بزرگ است. آنها معمولاً جادار هستند، ضمنا دارای جیب ها و محفظه های زیادی برای ذخیره سازی بیشتر و سبک های بسیار متنوعی هستند.

نکته منفی کیف به سبک کوله پشتی این است که ممکن است مانع لباس پوشیدن راحت بشود و ممکن است کمی ناراحت کننده باشد. (و سنگین!) و از آنجایی که برای دسترسی به لوازم داخل آن مجبورید آن را درآورید، کمتر از کیف های کودک دستی، قابل دسترسی است.

 

کیف کودک دستی

کیف های به سبک مسنجر اغلب به عنوان کیف کودک استفاده می شوند. بسیاری از جیب ها و محفظه های زیپ دار موجب آسان شدن نظم دهی به این سبک کیف هامی شود. شما می توانید پوشک ها را در یک جیب بگذارید، لباس های جدید را در جیب دیگر و میان وعده ها را در زیپ دیگر، قرار دهید. این نوع کیف ها طرفداران بسیاری دارند.

کلام آخر

کیف های کودک، در انواع مختلف و رنگی وجود دارند، اما آنچه در هنگام خرید کیف پوشک مهم است ویژگی های آن است. بهترین کیف نوزاد، شیک، با دوام و مناسب برای استفاده خواهد بود!

کیف های نوزادی انواع مختلفی دارند. کیف های نوزادی خنثی جنسیتی در رنگ های کلاسیک مانند سیاه و سفید وجود دارد. همچنین می توانید از بین کیف پوشک کوله پشتی، کیف به سبک پیام رسان، کیف شانه و موارد دیگر انتخاب کنید. انتخاب شما تا حد زیادی به سبک زندگی شما بستگی دارد! آنچه مهم است این است که باید از ویژگی های مناسبی برخوردار باشد که باید به دنبال آنها باشید.

حمل آسان نیز نکته قابل توجهی است. شما کیفی نیاز دارید که حمل آن راحت باشد، به خصوص وقتی پر باشد!

هنگام خرید به این نکات توجه کنید:

کیف کودک شما باید این ویژگی ها را داشته باشد:

  • جادار باشد
  • حمل آسان
  • بند مناسب و محکم
  • یک بند متقاطع قابل تنظیم برای حمل آسانتر و قابلیت اتصال کیف به کالسکه
  • متناسب با سبک و سلیقه شما
  • قابل تمیز نمودن و شستشو
  • بالشتک تعویض د
  • بندها و پایه و بدنه
  • سایز متناسب با نیازمندی های کودک

اشتراک گذاری این مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

پیشنهاد های روبنک

سبد خرید