تولید سفارشی کیف اداری

برندهای معروف تولید کیف اداری

کیف اداری چیست ؟

یک کیف اداری وسیله ای برای نگه داری وسائل و لوازم مورد نیاز روزانه یک شخص است.  هر فردی فارغ از شغل و کسب و کاری که دارد به علت تغییرات روزافزون  فرهنگی و اجتماعی نیاز به کیف اداری پیدا می‌کند. همانطور که می دانید نام دیگر کیف اداری، کیف سامسونت است. این محصول در بین افراد اداری، دانشگاهی، محصلین و بسیاری دیگر از طبقات جامعه دارای طرفداران زیادی است.

یکی از مواردی که کیف اداری یا دانشگاهی را در رقابت نگه می دارد وجود فضای داخلی و خارجی مناسب و تعداد جیب های آن است. هر چه تعداد و حجم فضای کیف بیشتر باشد در نتیجه وسائل بیشتری در ان جای می گیرد.

موسسه ما با سال ها تجربه در زمینه خرید کیف عمده ، فروش کیف اداری عمده ، تولید سفارشی کیف عمده ، تولید سفارشی کیف اداری ، عمده فروشی کیف ، تولید سفارشی کیف ، تولید و پخش عمده کیف اداری و در اختیار داشتن کادری حرفه ای سعی داشته بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی عرضه نماید. از همین رو کیفبت و برند در برای ما در درجه نخست اهمیت قرار دارد. در کنار ارائه بهترین برندها آمادگی داریم که با تولید سفارشی کیف عمده نیاز های خاص مشتریان را نیز مرتفع نماییم.

تولید سفارشی کیف اداری

راهنمای خرید کیف اداری 

کیف اداری معمولا از جنس چرم، برزنت و پلاستیک تولید می شود . وقتی یک کیف اداری از چرم ساخته و در اختیار مشتری قرار می گیرد، وسیاه ای کلاسیک و مکمل شیک پوشی استفاده کننده خواهد بود. در میان طبقات اجتماع دانشجویان و کارمندان از طرفداران پروپا قرص کیف اداری چرمی هستند.

به تمامی عمده فروشان ، توزیع کنندگان و سایر همکاران حوزه کیف اداری یادآوری می کنیم که با خدماتی مانند:

  • خرید کیف عمده
  • فروش کیف عمده
  • تولید سفارشی کیف عمده
  • تولید سفارشی کیف اداری
  • عمده فروشی کیف
  • تولید سفارشی کیف
  • تولید و پخش عمده کیف اداری

که از جهت قیمت بسیار به صرفه بوده و با تضمین کامل محصولات آماده دریافت سفارشات شما و تحویل در اسرع وقت می باشیم. شاید برخی از شما برای اولین بار است که برای خرید کیف اداری به فروشگاه ها چه به صورت فیزیکی و چه مجازی ( فروشگاه اینترنتی و وب سایت) اقدام می کنید. در اینجا برخی موارد مهم آمده است تا به هنگام خرید کیف اداری با رعایت آن ها در کنار انتخاب برند محبوب خود، از خرید راضی باشید.

 

  • جنس، معمولا این نوع کیف از جنس های مختلفی ساخته می شود. نوع چرمی آن در بین افراد جامعه طرفداران بسیاری داشته و البته همین امر بر تفاوت قیمت کیف اداری چرمی نسبت به سایر جنس ها تاثیر مستقیم دارد.
  • نوع و روند تولید، به غیر از جنس کیف، نحوه تولید و دوخت آن نیز بسیار مهم است. هرچه کیفیت دوخت دقیقتر و بهتر باشید، طول عمر محصول نیز بیشتر است.
  • طرح و رنگ و لوازم جانبی، براساس سلیقه و نگاه مشتری کیف اداری دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی است که در عمده فروشی کیف تاثیر مستقیم دارد. البته وجود لوازم جانبی، تعداد جیب ها، وجود قفل و وسائل تزئینی نیز بر قیمت محصول موثر است.
  • برند، برند یا مارک مهمترین فاکتور یک کیف اداری است. پرا که وجود نام برند در کنار سایر پارامتر ها مانند جنس و کیفیت تکمیل کننده اعتماد مشتری برای خرید است. در انتها برای اطلاع مشتریان عزیز برخی از برند های صاحب سبک که در ایران و آسیا دارای شهرت خاصی هستند معرفی می شوند.

 

معروفترین برند های کیف اداری

1) هرمس HERMES

هرمس یکی از معروفترین برندهای عرضه کننده کیف اداری است. یکی از دلایل گرانی که این کیف ها آنها دست ساز بودن آن هاست. برای ساخت آنها به کارهای هنری با ابعاد بالا و توجه به جزئیات نیاز دارد. به یک معنا می توان گفت که روند ساخت این کیف ها یک هنر است. هیچ نمونه دیگری از کیف های هرمس در جهان وجود ندارد.

2) پرادا – PRADA

تاریخچه برند پرادا به ابتدای قرن گذشته برمی گردد یعنی در سال 1913 ماریو پرادا فروشگاهی اختصاصی را در میلان ایتالیا افتتاح کرد و با فروش کیف های دستی و سایر وسایل لوکس فعالیت خود را آغاز نمود. در سال 2001 ، فروشگاه Prada “Epicenter” ، طراحی شده توسط Rem Koolhaas ، در برادوی در شهر نیویورک افتتاح شد. این نخستین فروشگاه پروژه Epicenters بود که هدف آن تعریف مجدد از مفهوم خرید و تست روشهای ابداعی برای تعامل با مشتریان بود. امروزه پرادا جز یکی از پر طرفدار ترین برند های کیف اداری است.

3) چنل – CHANEL

اولین کیف اداری چنل در اوائل دهه 30 میلادی معرفی شد. اگرچه سبک های ابتدایی دارای یک بند بودند، ولی کمتر به راحتی کیف ها توجه داشتند. در میانه قرن 20 محصولات این برند شروع به معروف شدن به عنوان کیف کلاسیک – اداری نمود.

تولید کیف اداری عمده

4) لوئیس ویتون – LOUIS VUITTON

برند  Louis Vuitton یا به طور مخفف LV ، یک خانه مد و خرده فروشی لوکس فرانسوی است که در سال 1854 توسط لوئیز ویتون تأسیس شد. مونوگرام LV در بیشتر محصولات خود، از تنه های لوکس و کالاهای چرمی گرفته تا پوشاک آماده، کفش و ساعت  ظاهر می شود. لوئیز ویتون به مدت شش سال متوالی (2012-2002)  با ارزش ترین برند لوکس دنیا شناخته شد. این شرکت در 50 کشور جهان با بیش از 460 فروشگاه فعالیت می کند.

5) گوچی – GUCCI

گوچی یک برند مد ایتالیایی است که در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تأسیس شد و آن را به یکی از قدیمی ترین برند های مد ایتالیایی در حال فعالیت تبدیل کرد. مانند بسیاری از برندهای تاریخی ، این برند نیز به عنوان تولید کننده کیف اداری و کالاهای مسافرتی و همچنین تجهیزات سوارکاری شناخته می شود.

6) کوچ – COACH

کوچ تاریخچه ای غنی دارند که مربوط به سال 1941 است. این برند تحت نام کیف های چرم منهتن توسط لیلیان و مایلز کان تأسیس شدند. بنیانگذار این شرکت از طراحی یک دستکش بیس بال تحت تأثیر قرار گرفت و از او الهام گرفت تا یک کیف دستی با ویژگی های مشابه ایجاد کند که امروزه تبدیل به یکی از معروف تریت برندهای کیف های ورزشی و اداری تبدیل شده است.

7) دونیه بورکه – DOONEY & BOURKE

برند Dooney & Bourke  توسط پیتر دونی و فردریک بورکه در سال 1975 شروع به کار کرد. تولیدات این برند با کمربندهای موج دار ، که به دلیل رنگها و نوارهای منحصر به فرد سریعا در بازار طرفداران خاص خود را یافت و کیف اداری آغاز شد و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب جهانی شد.

اشتراک گذاری این مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

پیشنهاد های روبنک

سبد خرید