فروش کیف مسافرتی عمده

برندهای معروف چمدان و کیف مسافرتی

راهنمای انواع برند های چمدان و کیف مسافرتی

آیا انواع برند های چمدان و کیف مسافرتی را می شناسید؟ این که برای تجارت و تفریح ​​به دنیا سفر می کنید، داشتن چمدان مناسب ضروری است. داشتن یک چمدان مناسب یا یک کیف مسافرتی ارزان،  گاهی می تواند لذت بردن از تعطیلات را به حاشیه ببرد. از طرف دیگر مسلما نمی خواهید چمدان های سنگین را در خیابان های مقصد قفل کرده و با خود جا به جا کنید. اگر به دنبال وسیله ای سبک و با دوام هستید و به فضای اضافی احتیاج دارید یا به دنبال مد با عملکردی عالی هستید، دیگر جستجو نکنید. در اینجا بهترین برند های چمدان و‌ کیف مسافرتی است که شما باید قبل از سفر بدانید.

شرکت ما سال‌های متمادی است که خدماتی مانند خرید کیف عمده ، فروش کیف مسافرتی عمده ، تولید سفارشی کیف عمده ،  عمده فروشی کیف، تولید سفارشی کیف، تولید و پخش عمده کیف را ارائه می دهد.

 

معرفی انواع برند های چمدان و کیف مسافرتی

چمدان و کیف مسافرتی ویکتورینوکس

تولید سفارشی چمدان عمده

اگر تصور می کنید نام Victorinox آشنا به نظر می رسد، اما چمدان آن را نمی شناسید ، ممکن است با وسایل برنده آن مانند چاقوهای آن فکر کنید. این برند تجاری که از اواخر دهه 1800 میلادی وجود دارد، ابداع کننده اصلی چاقوهای ارتش سوئیس بوده است. با حرکت به سوی جلو به سال 2020 و Victorinox اکنون یک شرکت جهانی با شش دسته محصول است که کاردهای ارتش سوئیس، کاردهای خانگی، حرفه ای، ساعت، پوشاک، عطرها و البته وسایل سفر را شامل می شود. چمدان و‌ کیف مسافرتی این برند نیز مانند تمام محصولات آن با استانداردهای بالا و با تمرکز جدی روی کیفیت و کارایی ساخته شده است. چمدان آن محکم است و مهم نیست که چقدر به مسافرت می روید، در عین حال همه فضای بسته بندی و قابلیت مانور لازم را برای شما فراهم می کند.

چمدان و کیف مسافرتی سامسونیت

فروش کیف مسافرتی عمده
سامسونیت احتمالاً مشهورترین برند چمدان در دنیا است و البته بنا به دلایلی خوب. سامسونیت بیش از 100 سال است که چمدان، کیف و لوازم جانبی را برای کسانی که سبک زندگی حرفه ای خود را انجام می دهند طراحی و تولید کرده است. اکنون، در سال 2020‌، این برند با محصولات نوآورانه که به مراتب از اکثریت برتر قاطعی برخوردار است، در بازار کیف های مسافرتی یک رهبر جهانی است. محصولات سامسونیت از کیفیت عالی و طراحی شگفت انگیز و کم نظیری برخوردار هستند. یکی از قابل تشخیص ترین کالای این برند، استفاده از چمدان های سبک و سخت پوسته است. این همراهان مسافرتی دارای چهار چرخ اسپینر هستند که پیمایش در فرودگاه های شلوغ را به یک نسیم تبدیل می کنند.

چمدان و کیف مسافرتی American Tourister

تولیدی چمدان

مجموعه محصولات برند American Tourister  در سال 1933 در ایالات متحده به بازار آمد. در حالی که این برند، مانند بسیاری از برچسب های برتر چمدان های موجود در این لیست حاضر، محصولی با کیفیت و بادوام می سازد، به خود اجازه می دهد در بخش طراحی نیز تفریح ​​بیشتری داشته باشید. امروزه بسیاری از برند های چمدان با طرح های ساده سیاه و دریایی هماهنگ با مسافر خود متناسب با مسافرت هستند.  Tourister American  از این قالب جدا می شود و رنگ های روشن، ویژگی های طراحی منحصر به فرد و حتی چاپ را در بر می گیرد.

 

چمدان و کیف مسافرتی دلسی

تولید سفارشی کیف عمده

برند‌ Delsey  یک برچسب پاریسی است که از سال 1946 ساخت کیف های چرمی برای دوربین ها و تجهیزات عکاسی در آن آغاز شد. در محدوده سال 1970 بود که Delsey اولین قدم های خود را در دنیای چمدان های مسافرتی برداشت، با‌Delsey Airstyle ، اولین طیف کیف های سفت و سخت خود را با بازار رقابت فرستاد. از آن زمان ، این برند به رشد و سازگاری خود ادامه می دهد و محصولات جدیدتر، سبک و کاربردی تری را ارائه می دهد. چمدان دلسی در اصالت و مبانی فرانسوی خود صادق است و زیبایی منحصر به فرد و شیکی دارد که به راحتی قابل شناسایی است. حاشیه های منحنی نشانه برند و آرم شکل ژله ای به همه مسافران دقیق خود اجازه می دهد که خریدار محصولات آن بدون شک Delsey باشند.

چمدان و کیف مسافرتی هارتمن

فروش چمدان عمده
هارتمان یک برند چمدان و کیف مسافرتی است و هوای واقعی لوکس و کلاس خاصی نسبت به آن دارد. این برند حدود 135 سال است که تمرکز خود را بر ساختن چمدانهای ظریف، کالاهای مسافرتی و چرمی زیبا و لاکچری دارد. اگرچه ممکن است حق بیمه ای را برای مجموعه ای از چمدان های هارتمان بپردازید، اما از محصولات واقعاً شیک با نهایت کیفیت لذت خواهید برد. دیدگاه این برند همواره در ساخت “چمدانهای بسیار خوب است” به عنوان نمادی از تعالی تولید و اعتماد مشتری ایستاده است و این دقیقاً همان کاری است که انجام شده است. با محصولات محکم و زیبا مانند آنچه در پی می آید، جای تعجب نیست که این برند چمدان میراث مورد علاقه مسافران مرفه در سراسر جهان باشد.

 

چمدان و کیف مسافرتی  Travelpro



این برند با قیمت متوسطی که دارد​​، مورد علاقه خدمه پرواز، کیفیت، ارزش و دوام بسیار خوبی را ارائه می دهد. ادعای شهرت آن این است که توسط یک خلبان هواپیما تاسیس شده است که نیاز به چمدان های چرخدار را تشخیص داده است و آنرا عملی ساخت. سری محبوب Maxlite شامل سبک های softside و hardside در طیف وسیعی از رنگ ها، روبان دو چرخ یا اسپینر چهار چرخ است. خط پلاتین الیت که به تازگی راه اندازی شده است ، گزینه عالی آن با پارچه های ممتاز ، یک دست و مقاوم و چرم و گارانتی مادام العمر “بدون نگرانی” است.

چمدان و کیف مسافرتی Eagle Creek

این خط چمدان ناهموار دارای یک محصول مسافرتی عجیب و غریب در فضای باز با تأکید بر دوام و کارایی است. پارچه های پلی استر روکش شده با مقاومت بالا در برابر هو ، چرخ های سنگین و زیپ های قفل شونده ضد انقباض، آن را برای سفرهای طولانی و گاه خشن و سخت آماده می کند و کمپانی آن را با گارانتی مادام العمر خود  حمایت می کند. بالاتر از قیمت متوسط​​، افزودنی های عملی شامل فیبری کلیدی با درب بطری و تسمه های کیسه ای اضافه شده است.

چمدان و کیف مسافرتی بریگز و رایلی

 

برند Briggs & Riley  که به دلیل تضمین عمر کاری خود مشهور است، چندین نوآوری را معرفی کرده است که جای گذاری لوازم را آسان تر و کارآمد تر می کند. سخت افزار داخلی دارای فضای داخلی بیشتری و سطح بسته بندی مسطحی است و تعداد برجستگی کمتر. همچنین، تکنولوژی انحصاری و انبساط CX این برند فضای بسته بندی بیشتری به شما می دهد و سپس کیف را به اندازه اصلی خود باز می گرداند. این برند در سال 1993 تأسیس شد، قیمت ها کمی بالاتر از سطح متوسط ​​است، اما کیفیت و ضمانت ارزش بسیار خوبی دارند.

اشتراک گذاری این مطلب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

پیشنهاد های روبنک

سبد خرید