درباره روبنک

روبنک روزی یک کارگاه تولیدی بود، در مرحله بعد به 10 واحد تولیدی با بیش از 30 تولید کننده تبدیل شد. در گام بعد برآن شدیم تا با استفاده از دانش دانشگاه، رشد بهتری داشته باشیم خوشبختانه ایده روبنک توسط دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و به عنوان یک استارتاپ تحت حمایت این دانشگاه قرار گرفت. حال روبنک به یک بنکداری مدرن تبدیل شده است و از زاویه مشتریان عمل می نماید زاویه مشتریان یعنی پاسخ کامل به نیاز مشتریان با بیشترین تنوع، کمترین قیمت و بهترین خدمات.

این سامانه یک بنکداری مدرن است که تلاش دارد واسطه های ناکارآمد را حذف نموده و محصولات تولید کنندگان را به شیوه ای احسن در اختیار مشتریان عمده قرار دهد.

مدیران فروشگاه های کیف می توانند از طریق روبنک به بیشترین تنوع و کمترین قیمت با روشی مدرن دست یابند.

بجای آنکه چندین هزار نفر بخواهند به بازار بیایند و در این بازار پر از دلال گیج شوند ما تیمی داریم که هر روز بازار را رصد می کند و مستقیما تولید کنندگان را شناسایی و محصولاتشان را از طریق اپلیکیشن و یا دفاتر فروش حضوری ارائه می نماید.

ما چیره بر بازار کیف ایران هستیم و نمایندگان شایسته ای برای شما خواهیم بود و ادعایمان را با اختلاف قیمت و کیفیت محصولات و ارائه خدمات ویژه اثبات می نماییم.

دیگر لازم نیست نگران قیمت و کیفیت باشید، می توانید در فروشگاه خود بمانید و تأمین محصولات را به ما بسپارید…
برای تولید ملی هر روز بهتر می شویم.

 

مدیریت: حسن حمیدی؛ فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، دارای مدرک مدیریت MBA

مسئول تآمین و ارسال: سید محمد موسوی، خبره در بازار کیف، دارای سابقه طراحی و تولید

مدیریت بازاریابی و فروش: محمد قفلی، دارای مدرک مهندسی برق و سابقه فعالیت در بازار